Przetargi.pl
Usługa zakupu oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zakupu oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa zakupu oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 3. Zakup paliwa oraz AdBlue realizowany będzie przy użyciu 17 kart paliwowych. 4. Zamawiający wymaga, by na terenie miasta Wrocławia znajdowały się minimum 4 całodobowe stacje paliw. 5. Zamawiający wymaga, aby najbliższa stacja paliw była stacją całodobową i znajdowała się w promieniu 10 km od danego Domu Pomocy Społecznej, tzn od: 1) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3; 2) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25; 3) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68; 4) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8. 6. Paliwa winny spełniać wymagania jakościowe (parametry) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680). 7. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) do agregatów prądotwórczych oraz sprzetu agrodniczego (karta na okaziciela) będzie realizowany w ten sposób, że kierowca po napełnieniu pojemników przeznaczonych do przewozu paliwa, każdorazowo na terenie kraju na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw; 2) datę i godzinę wydania paliwa; 3) rodzaj i ilość wydanego paliwa; 4) oznaczenie pojazdu (numer rejestracyjny); 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej; 6) kwotę do zapłaty; 7) dane kierowcy pojazdu. 8. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla pojazdów będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw; 2) datę i godzinę wydania paliwa; 3) rodzaj i ilość wydanego paliwa, 4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestracyjny); 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej; 6) stan licznika kilometrów; 7) kwotę do zapłaty; 8) dane kierowcy pojazdu. 9. Zakup AdBlue będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw; 2) datę i godzinę dokonania zakupu; 3) rodzaj i ilość zakupionego asortymentu; 4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestracyjny); 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej; 6) kwotę do zapłaty; 7) dane kierowcy pojazdu. 10. Sposób posługiwania się kartą paliwową będzie określać wewnętrzny regulamin Wykonawcy. 11. Termin wydania Zamawiającemu kart paliwowych nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnych wniosków o wydanie kart. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże oferowaną liczbę dni roboczych na wydanie Zamawiającemu kart paliwowych, zgodnie z zapisami Rozdziału XIV ust. 3 niniejszej SIWZ. 12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i szacowana ilość produktów zawarty jest we Wzorze Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. 13. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. 2) Pełnomocnictwo w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach