Przetargi.pl
Usługa zagospodarowania wraz z transportem odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z sortowni odpadów, zlokalizowanej na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-608 Świętochłowice, Łagiewnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323451580, , fax. +48323451544
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
    Łagiewnicka 76
    41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. +48323451580, , fax. +48323451544
    REGON: 00015099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zagospodarowania wraz z transportem odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z sortowni odpadów, zlokalizowanej na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania wraz z transportem odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z sortowni odpadów, zlokalizowanej na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach, w rejonie ul. Wojska Polskiego. Oferowany przez Wykonawcę sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 701 z późn. zm.), przy następujących uwarunkowaniach: a)Zamawiający ustala 1-miesięczny okres rozliczeniowy za częściową realizacje zamówienia; b)miejscem powstawania i odbioru odpadów jest Zakład Gospodarki Odpadami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o., zlokalizowany na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach, w rejonie ul. Wojska Polskiego; c)odpady o kodzie 19 12 12 pochodzą z procesu mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, po przesortowaniu odpadów o kodach 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych oraz 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe; d)odpady będą przekazywane w sprasowanych belach o śr. wadze ok 0,45 Mg/bela i wymiarach ok. 1100x750x1000 mm; e)Wykonawca dokonywać będzie odbioru i transportu odpadów we własnym zakresie i na własny koszt; f)Zamawiający dokonywać będzie załadunku odpadów na środek transportu Wykonawcy w dni robocze, w godzinach od 700 do 1400; g)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów (w dni robocze), w miesięcznej ilości nie mniejszej niż 125,00 Mg; h)przekazanie kolejnej, miesięcznej partii odpadów odbędzie się w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty wysłania zamówienia drogą elektroniczną lub zgłoszenia telefonicznego. Transport odpadów realizowany będzie na podstawie wpisów w BDO; i)Zamawiający zastrzega, że ilość przekazywanych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego przekazania w granicach pełnej pojemności środka transportu Wykonawcy; j)ilość w/w odpadów planowana do przekazania Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy, wyniesie do 500,00 Mg (ok. 125,00 Mg / miesiąc); k)podana ilość odpadów jest wielkością szacunkową, dlatego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego z tytułu skierowania do dalszego zagospodarowania mniejszych ilości odpadów; l)wymagany termin rozpoczęcia odbioru pierwszej partii odpadów – do 7 dni od daty podpisania umowy. m)Wykonawca musi dysponować instalacją do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia w procesie ich przetwarzania (proces odzysku R lub proces unieszkodliwiania D 2. CPV 90.51.30.00-6 – usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4.Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o. nr 23 1050 1373 1000 0010 0043 1443 z dopiskiem: „Wadium – zagospodarowanie odpadów”. 6.Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 02.03.2020 r. do godz. 11:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o., 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76, pok. 110. 8.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 10.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 11.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 13.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jedn. Dz.U. 2019, poz. 701 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane, uwzględniające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2019, poz. 1396 z późn. zm.) z dopuszczonymi do przetwarzania w ciągu roku ilościami odpadów o kodzie 19 12 12 nie mniejszymi niż wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty powinny zachować swoją ważność przez cały okres obowiązywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1), 2)oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3)oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) ( w skrócie „RODO”) składane w treści formularza ofertowego, 4)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 5)pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6)potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach