Przetargi.pl
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z sortowania odpadów komunalnych” (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Lokalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322167070143
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322167070143
    REGON: 273854704
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySpółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z sortowania odpadów komunalnych” (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i dalsze zagospodarowanie przez Wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, odpadu o kodzie 19 12 12 pochodzącego z sortowania odpadów komunalnych w Master - Odpady i Energia sp. z o.o.Sposób zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku lub unieszkodliwiania wyszczególnionymi w załączniku nr 1 lub 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r., poz. 779, ze zm.). Ilość odpadów do zagospodarowania nie przekroczy 1200 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów. Odpady będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem po uzgodnieniu z Wykonawcą.Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 12 12 (decyzja ta będzie stanowiła załącznik do umowy) lub z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę na zagospodarowanie odpadów o takim kodzie. Załadunek odpadu o kodzie 19 12 12 i jego koszt leży po stronie Zamawiającego. Koszty transportu i zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej około 90 m3 lub pojazdami ciężarowymi z naczepami o pojemności załadunkowej min. 25m3 .Odbiór będzie się odbywał w ilości określonej w zamówieniu odbioru odpadu, który będzie przesłany mailem do przedstawiciela Wykonawcy lub uzgodniony zostanie telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadu w terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych od przekazania Wykonawcy tego zamówienia. Załadunek odpadu należy do Zamawiającego.Wykonawca najpóźniej w przeddzień wykonania odbioru odpadów, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 10 ust.2 wyśle awizację zawierającą: godzinę przyjazdu pojazdu, numery rejestracyjne ciągnika i naczepy, imię i nazwisko kierowcy wraz z numerem BDO transportującego.W przypadku braku awizacji we wskazanym terminie, wydanie odpadów nie będzie zrealizowane, a Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych zgodnie z § 5 ust. 1 lit d i f. Odbiór odpadu o kodzie 19 12 12 odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.00. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia. Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 48 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach (BDO) oraz o gospodarce odpadami zgodnie z art. 67 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 poz. 779) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca lub prowadzący instalacje końcową, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę zobowiązany jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie po dostarczeniu odpadu wraz z DW.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zamawiającego do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach