Przetargi.pl
Usługa wywozu nieczystości z cmentarzy komunalnych w Słupsku

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2010-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu nieczystości z cmentarzy komunalnych w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zapewni ustawianie pojemników następującego typu (lub o porównywalnej pojemności): a) cmentarz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha: - o pojemności 6 mp - 12 szt., - o pojemności 1,1 mp - 80 szt., - o pojemności 0,24 mp - 50 szt., b) cmentarz przy ul. Zachodniej: - o pojemności 10 mp - 3 szt., - o pojemności 1,1 mp - 13 szt. c) miejsca do segregacji - cmentarz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha - 25 szt. d) miejsca do segregacji - cmentarz przy ul. Zachodniej - 8 szt. Mapka sytuacyjna z propozycją rozmieszczenia pojemników - załączniki nr 2 i 3. 2) Wykonawca zapewni ustawienie pojemników dodatkowych w okresie od 01 października do 30 listopada w danym roku kalendarzowym, następującego typu (lub o porównywalnej pojemności): a) cmentarz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha: - o pojemności 1,1 mp - 20 szt., - o pojemności 0,24 mp - 20 szt., b) cmentarz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha: - o pojemności od 15 do 20 mp - 2 szt., c) cmentarz przy ul. Zachodniej: - o pojemności 6 mp - 1 szt. 3) do obowiązku Wykonawcy należy ubezpieczenie pojemników od kradzieży lub dewastacji, 4) Wykonawca odpowiada za prawidłowe i bezpieczne usytuowanie pojemników po ich opróżnieniu, 5) dezynfekcja pojemników będzie odbywała się na koszt Wykonawcy i zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, 6) pojemniki powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym, 7) liczba i pojemność pojemników musi odpowiadać potrzebom; miejsca na usytuowanie pojemników są wyraźnie oznakowane i nie może być ich mniej niż sugeruje to Zamawiający (vide: miejsce zaznaczone na mapkach, które stanowią załączniki do SIWZ) /pojemniki SP-10 i KP -6 kolorem pomarańczowym 1100 - kolor jasnozielony , pojemniki 240 -kolor czarny, segregacja odpadów - kolor różowy/. 8) segregacja odpadów: a) wyznacza się 15 miejsc do segregacji odpadów na cmentarzu przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha, b) wyznacza się 8 miejsc do segregacji na cmentarzu przy ul. Zachodniej - , c) punkty powinny być wyposażone w pojemniki na odpady nieorganiczne: szkło, plastyk, d) pojemniki muszą mieć wyraźne oznakowanie określające ich przeznaczenie, 9) w zakresie wywozu odpadów: a) wywóz odpadów odbywał się będzie z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, jednakże nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia, b) obowiązkiem Wykonawcy będzie sprzątanie odpadów wokół pojemników w momencie opróżnienia i ustawianie ich w stałym miejscu, c) obowiązkiem Wykonawcy będzie przestawianie pojemników z miejsc trudno dostępnych, opróżnienie ich, a następnie ustawienie ich powtórnie w miejscu przeznaczenia, d) obowiązkiem Wykonawcy jest ochrona drzewostanu, nagrobków oraz innych elementów małej architektury w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie niszczy nawierzchni dróg, f) szacunkowa ilość nieczystości, jaką można przyjąć do kalkulacji w skali jednego roku, to 250 ton odpadów nie ulegających biodegradacji ( w tym 10 ton szkła i 10 ton tworzyw sztucznych do recyklingu ze stanowisk do segregacji )oraz 650 ton ulegających biodegradacji segregowanych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. w terminie do dnia 9 kwietnia 2010 r. do godz. 9:00. 2.Wadium może być wniesione w formie i na zasadach określonych w art. 45 ust.6 ustawy. 3.Wadium w pieniądzu można wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w PEKAO S.A. I O/Słupsk nr 80124037701111000040698322.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmickl.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach