Przetargi.pl
USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO - BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 Sprawa nr - ZP/39/2013

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO - BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 Sprawa nr - ZP/39/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalno-bytowych w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 1131. W prowadzonym postępowaniu zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 4 zadań zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym. Wykonawca może ubiegać się o zamówienie w ramach jednego lub więcej zadania. Każda część zamówienia będzie oceniana jako odrębna oferta. Do obowiązków Wykonawcy należy: Wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne, szczelne plastikowe lub metalowe pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z opisem wskazanym poniżej komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 o pojemności : L.p. Pojemność Przewidziany rodzaj pojemnika 1. 5 m3 Typu U5 lub równoważny - metalowy 2. 1,1 m3 Typu PA 1100 lub równoważny - metalowy 3. 0,12 m3 Typu MGB 110 lub równoważny - plastikowy komunalnych segregowanych o kodach 20 01 02, 20 01 01, 20 01 39 typu L.p. Pojemność Przewidziany rodzaj pojemnika 1. 1,1 m3 segregowane szkło Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy 2. 2,5 m3 segregowane papier i tektura Typu Euroleader 2,5 lub równoważny- plastikowy 3. 2,5 m3 segregowane tworzywo sztuczne Typu Euroleader 2,5 lub równoważny- plastikowy 4. 1,1 m3 segregowane papier Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy 5. 1,1 m3 segregowane tworzywa sztuczne Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy Wywożenie odpadów zgodnie z ustaloną częstotliwością, Odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu, Sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników, Prowadzenie rejestru ilości wywożonych nieczystości, w którym każdorazowy wywóz kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry, nazwy handlowe przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W takim przypadku to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez dołączenie do ofert kart charakterystyki lub opisów zaproponowanych artykułów 3.Do obowiązków zamawiającego należy: zapewnienie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników zapewnienie należytego (w okresie zimowym wolnego od śniegu i lodu, nie zastawionego innymi pojazdami dojazdu do pojemników; gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach; ponoszenie odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie pojemników spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub dewastacją np. spalenie, kradzież, odkręcenie kółek, itp. 4.Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i rodzaj pojemników, ilość wywiezionych nieczystości w czasie trwania umowy zgodnie dla poszczególnych zadań: Zadanie I - KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 w Mińsku Mazowieckim: Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika m3 Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu 05-300 Mińsk Maz.- Kolonia Janów K-0799 od 5m3 5 1300 raz w tygodniu segregacja papier 2,5 1 7,5 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 1 7,5 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 1 2,2 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. -Janów K-6031 od 5m3 10 1820 raz w tygodniu segregacja papier 2,5 2 10 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 2 10 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 2 2,2 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. ul. Piękna 3 K-0115 do 1,1m3 2 26,4 raz w miesiącu 05-300 Mińsk Maz. ul. Warszawska 287 K-1023 do 1,1m3 12 1372,8 2 razy w tygodniu od 5m3 1 60 raz w miesiącu segregacja papier 2,5 3 15 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 3 15 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 3 6,6 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. ul. Warszawska 287 (Parafia) K-1023 do 1,1m3 1 28,6 co 2 tygodnie Zadanie 2 - KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Garwolin 08-430 ul. Kościuszki 28 K-0187 do 1,1m3 1 28,6 co 2 tygodnie segregacja papier 1,1 1 13,2 raz w miesiącu segregacja plastik 1,1 1 3,3 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 1 3,3 na zgłoszenie tel. ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Życzyn Podebłocie K-0315 do 1,1 m3 3 39,6 raz w miesiącu segregacja papier 1,1 1 6,6 raz na 2 miesiące segregacja plastik 1,1 1 6,6 raz na 2 miesiące Życzyn K-0507 do 1,1m3 1 13,2 raz w miesiącu ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01. Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Siedlce 08-110 ul. Składowa 39 K-0951 do 1,1m3 3 171,6 raz w tygodniu do 1,1 m3 8 228,8 co 2 tygodnie od 5 m3 1 130 co 2 tygodnie Siedlce 08-110 ul. Wałowa 1 K-0952 do 1,1 m3 2 57,2 co 2 tygodnie Siedlce -Grabianów K-0955 do 1,1 m3 1 28,6 co 2 tygodnie Siedlce 08-110 ul. Plac Tysiąclecia 1 K-0960 0,12 m3 2 6,24 co 2 tygodnie Rozdział IV Termin realizacji zamówienia i Forma płatności Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.12.2013 do 30.11.2014r.. Wynagrodzenie będzie płatne z dołu na podstawie faktury WYKONAWCY, wystawionej na koniec danego miesiąca kalendarzowego stanowiący okres rozliczeniowy w oparciu o ilości wskazane w rejestrze wywozu odpadów komunalno-bytowych potwierdzonych każdorazowo przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO. Oryginał rejestru za dany miesiąc będzie załączony do faktury. Ilości odpadów wyszczególnione w rejestrach wywozów odpadów powinny być zgodne z ilościami widniejącymi na fakturach. Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od dnia każdorazowego otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy wykonawcy wynikający z faktury. Za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Jesteśmy płatnikami VAT. Wszystkie wymagania zawarte w SIWZ na stronie Zamawiającego www.23blt.sp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach