Przetargi.pl
usługa wywozu nieczystości gabarytowych z budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wywozu nieczystości gabarytowych z budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie nieczystości gabarytowych łącznie z liśćmi, gałęziami, gruzem itp. z terenów będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wywóz nieczystości ma być prowadzony w sposób nie powodujący zanieczyszczenie posesji, chodnika lub jezdni, 2) Przedmiot zamówienia winien być wykonywany: samochodami o ładowności 7-8 ton ładowanymi przez Wykonawcę, kontenerami o pojemności 7 m3 i ładowności 7 ton podstawianymi przez Wykonawcę, które po załadowaniu przez Zamawiającego, zostaną przez Wykonawcę wywiezione. 3. Ilość kontenerów ładowanych oraz liczba samochodów będzie określana przez Zamawiającego w miarę potrzeb. Dla celów porównawczych przyjmujemy 22 kursy plus 3 kontenery miesięcznie. 4.Usługa objęta jest obowiązującym podatkiem VAT UWAGA: W szczególnych przypadkach, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w trybie awaryjnym w terminie 4 godzin od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia, za wynagrodzenie obliczone na podstawie ceny jednostkowej określonej w formularzu oferty. Zamawiający przewiduje dokonywanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2007 r nr 223 poz.1655, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058): a w szczególności: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na wywozie nieczystości gabarytowych za kwotę nie mniejszą niż 30 000,00zł. brutto - każda z tych usług; Ocena warunków wymienionych w pkt 11 niniejszego opisu warunków uczestnictwa w licytacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, wg kryteriów spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu, dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania, transportu odpadów w tym gabarytowych. Decyzje (pozwolenia lub zezwolenia), powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), zezwolenie o którym mowa powinno spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach