Przetargi.pl
Usługa wywozu komunalnych nieczystości stałych i płynnych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu komunalnych nieczystości stałych i płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 32 BLT w Łasku. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części (patrz pkt. 18 SIWZ). 3.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. 4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 5.Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2: 5.1 Odbiór i wywóz niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych wraz z ich przekazaniem do unieszkodliwienia lub wykorzystania, 5.2 Informacje dotyczące prognozowanych ilości odpadów, częstotliwości wywozu oraz lokalizacji pojemników na śmieci zawiera Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ, 5.3 Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady komunalne, do selektywnej zbiórki (na: szkło, papier, plastik, gruz, liście). Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi służb sanitarnych, 5.4 Wykonawca zobowiązany będzie do: 5.4.1 stałej konserwacji pojemników, 5.4.2 systematycznej dezynfekcji pojemników, 5.4.3 umycia pojemników min. 2x do roku, lub wymiany na nowe. Ocena czy pojemniki są czyste należy do Zamawiającego 5.4.4 terminowego opróżniania wyłącznie pełnych pojemników na śmieci, 5.4.5 utrzymania czystości wokół pojemników po usunięciu nieczystości, 5.5 Naprawy pojemników lub ich wymiana dokonywana będzie na koszt Wykonawcy w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy; 5.6 Koszty: transportu, dzierżawy pojemników oraz koszt czasowego przechowywania na wysypisku odpadów oraz unieszkodliwianie ponosi Wykonawca; 5.7 Odbiór odpadów komunalnych dokonywany będzie przez Wykonawcę zgodnie z potrzebami wg bieżących zgłoszeń Zamawiającego, własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w każdym obiekcie). 6.Opis przedmiotu zamówienia dla części 3: 6.1 Odbiór i wywóz nieczystości płynnych stanowiących ścieki socjalno-bytowe ze zbiorników bezodpływowych, transportem Wykonawcy, oraz przekazanie do punktu zlewnego oczyszczalni, 6.2 Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 6.2.1 odbiór ścieków komunalnych ze zbiorników bezodpływowych, 6.2.2 zabezpieczenie odebranych ścieków w czasie transportu, 6.3 Wykonawca może unieszkodliwić zgromadzone nieczystości poprzez wywiezienie ich poza teren jednostki i poddanie odpowiedniej obróbce. Może on również przekazać ścieki do oczyszczalni znajdującej się na terenie kompleksu wojskowego 6030 (w m. Gucin). W takim przypadku Wykonawca pomniejszy zaoferowaną cenę 1 m3 nieczystości płynnych o koszt odbioru ich przez oczyszczalnię na lotnisku. Jest on ustalany przez JW 1158 corocznie na podstawie kalkulacji - dla porównania w 2017r. wyniósł brutto 5,96 zł/1 m3 ścieków. W 2018 r. obowiązywać będzie nowy koszt odbioru nieczystości płynnych przez oczyszczalnię znajdującą się na terenie lotniska. Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o jego wysokości po sporządzeniu kalkulacji. Do czasu sporządzenia nowej kalkulacji obowiązywać będzie koszt 5,96 zł brutto za 1 m3 nieczystości płynnych Przedmiot umowy realizowany będzie po każdorazowym telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego, złożonym z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem, 6.4 Informacje dotyczące lokalizacji zbiorników, ich pojemności i ilości, a także przypuszczalnej częstotliwości ich opróżniania zawiera Załącznik nr 7c do SIWZ. Jednakże Zamawiający zaznacza, iż parametry odnoszące się do częstotliwości są jedynie liczbami uśrednionymi, stanowiącymi podstawę do sporządzenia kalkulacji, lecz nie są wiążącym harmonogramem. 7.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: 7.1. ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z uwzględnieniem zmian, 7.2. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi, 7.3. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz aktami wykonawczymi, 7.4. z obowiązującymi na danym terenie regulaminami utrzymania czystości i porządku. 8.Pracownicy Wykonawcy muszą zapoznać się z obowiązującymi na danym terenie unormowaniami administracyjnymi oraz rygorami porządkowymi. Wykonawca jest zobowiązany wyegzekwować od swoich pracowników obowiązek przestrzegania tych unormowań. Zasady porządku i poruszania się po kompleksach wojskowych regulują właściwi Dowódcy Jednostek Wojskowych. 9.Wykonawca po terenie Zamawiającego poruszać się będzie tylko i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania i uwzględnienia uzasadnionych reklamacji oraz ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego. 3.11.Zamawiający stawia warunek, iż wykonanie przedmiotu umowy (dotyczy części 1, 2 i 3) w przypadku nagłej potrzeby wywozu, podstawienia pojemnika musi nastąpić w terminie od 6 do 12 godzin. 3.12.Zamawiający informuje, ze termin płatności (kryterium oceny ofert) musi mieścić się w przedziale od 14 do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (dotyczy części 1, 2 i 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 2000,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 700,00 PLN; 1.3 dla części 3 – 800,00 PLN. 2 Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 12/PN/2018”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 27.11.2017 r. do godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 27 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2013.21 z późn. zm.) oraz wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, na terenie którego będzie realizowane zamówienie, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego– załącznik nr 8 do SIWZ 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 9 do SIWZ; 5. potwierdzenie wpłaty wadium; 6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 7. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt 6.2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach