Przetargi.pl
USŁUGA WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Usługę pośrednictwa finansowego w formie wypłat gotówkowych w placówce wykonawcy, świadczeń osobom bezrobotnym i poszukującym pracy, którzy zadeklarują chęć pobierania świadczeń pieniężnych za pośrednictwem instytucji wybranej w niniejszym postępowaniu. 1.2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na terenie miasta Mielca. 1.3. Wykonawca ma dysponować pomieszczeniem do wypłaty znajdującym się na parterze, mogącym pomieścić co najmniej 15 osób oczekujących na wypłatę świadczenia. 1.4. Liczba kas obsługujących bezrobotnych i poszukujących pracy: co najmniej 2 - liczba kas powinna być dostosowana do liczby obsługiwanych świadczeniobiorców celem zapewnienia sprawnej obsługi bezrobotnych. 1.5. Wymagana liczba dni wypłat : 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Przewiduje się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni wypłat w przypadku zmiany liczby świadczeniobiorców. 1.6. Termin wypłat: pierwsze 4 dni wypłat muszą zakończyć się najpóźniej w 14 dniu kalendarzowym każdego miesiąca. Ostatni 5 dzień musi przypadać bezpośrednio po 4 dniu wypłat. Harmonogram wypłat ustala zamawiający i przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2.7. Godziny wypłat : co najmniej w godz. 8.00 - 17.00. 2.8. Podstawą wypłat świadczeń przez wykonawcę są wyłącznie dostarczone przez zamawiającego zatwierdzone do wypłaty imienne listy uprawnionych do świadczeń. 2.9. Wykonawca dokonuje wypłat gotówkowych ze środków przekazanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. Środki na wypłaty Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu przekazuje w dniu poprzedzającym wypłaty. 2.10. Dowóz imiennych list wypłat - zapewnia Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu w terminie najpóźniej na 1 dzień przed terminem wypłat. 2.11. Zwrot list - zapewnia wykonawca w terminie : max do dwóch dni roboczych po zakończeniu wypłat. 2. Opis wielkości zamówienia: Średnia miesięczna liczba osób, którym będą wypłacane świadczenia, może wahać się w przedziale: 500 - 1300 osób. Średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty, może wahać się w przedziale: 260 000,00 zł - 700 000,00 zł. W okresie trwania umowy mogą wystąpić znaczne zmiany ilościowe w zakresie obsługiwanych osób oraz wysokości wypłacanych kwot /spadek lub wzrost/. Liczba bezrobotnych, okres pobierania świadczeń i ich wysokość są wielkościami zmiennymi uzależnionymi od sytuacji gospodarczej na rynku pracy. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis warunków: 2.1. W zakresie warunku postawionego w pkt 1.1. czynność będące przedmiotem zamówienia może wykonywać bank lub inna instytucja finansująca. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale XIV SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisane przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Uwaga! - Wykonawca dokona odpowiedniego skreślenia treści oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik- złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw albo złoży oświadczenia, dokumenty, pełnomocnictwa zawierające błędy, to po bezskutecznym wezwaniu do ich złożenia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Oznacza to możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm. 1) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do oferty i zawierać w szczególności: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, b) wskazanie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika, d) zakres umocowania Pełnomocnika, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców, - złożenie oferty wspólnej, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również przez tego wykonawcę, który zostanie ustanowiony Pełnomocnikiem wykonawców występujących wspólnie. 2) Oferta winna być złożona w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie i winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców (zgodnie z art. 23 ust.3 ustawy), 5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą łącznie spełnić warunki o których mowa w rozdziale XIII pkt 1.1., 1.2., 1.3. 6) Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą oddzielnie spełnić warunki o których mowa w rozdziale XIII pkt 1.4. 7) zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 8 wg formuły spełnia - nie spełnia. 8) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - od każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu. b) wspólnego oświadczenia, że wykonawcy wspólnie składający ofertę wspólnie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisanego przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu. Uwaga! - Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu dokona odpowiedniego skreślenia treści oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawcy wspólnie składający ofertę dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawcy występujący wspólnie nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną winien złożyć z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisane przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach