Przetargi.pl
Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez wstąpienie w prawa zaspokojonego wierzyciela art. 518 § 1 pkt 3 Kc w kwocie 3 070 450,00 zł

Urząd Gminy Dubiecko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-750 Dubiecko, ul. Przemyska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6511156 , fax. 016 6511156
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dubiecko
    ul. Przemyska 10 10
    37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie
    tel. 016 6511156, fax. 016 6511156
    REGON: 00053605400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez wstąpienie w prawa zaspokojonego wierzyciela art. 518 § 1 pkt 3 Kc w kwocie 3 070 450,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: sfinansowanie zobowiązań Gminy Dubiecko wobec ING Banku Śląskiego O/Rzeszów, BGK O/Rzeszów i M.W. Trade SA Wrocław. poprzez wstąpienie w prawa zaspokojonego wierzyciela art. 518 § 1 pkt 3 KC w kwocie łącznej 3 070 450,00 zł. Zamawiający przewiduje uruchomienie tej kwoty w następujących transzach: 30.09.2014 r. 1 048 700,00 zł, 30.12.2014 r. 524 350,00 zł, 31.03.2015 r. 374 350,00 zł, 30.06.2015 r. 374 350,00 zł, 30.09.2015 r. 374 350,00 zł, 30.12.2015 r. 374 350,00 zł. Termin spłaty do końca 2025 roku (z możliwością zmiany harmonogramu spłaty na pisemny wniosek) z karencją w spłacie do końca 2018 roku, według niżej podanego harmonogramu: 2019 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2019 roku 2020 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2020 roku 2021 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2021 roku 2022 - 4 raty kwartalne po 50 000,00 zł do końca każdego kwartału 2022 roku 2023 - 4 raty kwartalne po 187 500,00 zł do końca każdego kwartału 2023 roku 2024 - 4 raty kwartalne po 187 500,00 zł do końca każdego kwartału 2024 roku 2025 - 3 raty kwartalne po 192 500,00 zł do końca I,II i III kwartału 2025 roku 1 rata w wysokości 192 950,00 zł. do dnia 30.XII.2025 roku. Wykonawca dokona spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego we wskazanych kwotach i terminach wobec: ING Banku Śląskiego O/Rzeszów, BGK O/Rzeszów i M.W. Trade SA Wrocław zgodnie z art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie umową - wzór umowy przedstawiony przez Wykonawcę uwzględniający zapisy SIWZ (projekt udostępniony Zamawiającemu w terminie 1 dnia roboczego przed planowanym terminem podpisania). Wykonawca dokona spłaty zobowiązań w ogólnej kwocie 3 070 450,00 zł. na konta następujących wierzycieli: - ING Bank Śląski O/Rzeszów nr rachunku bankowego: 37 1050 1562 1000 0023 4173 4891 - 300 000,00 zł. w terminach: 30.09.2014 r. - 150 000,00 zł; 30.12.2014 r - 150 000,00 zł. - BGK O/Rzeszów ul. Szpitalna 1, 35-065 Rzeszów, nr rachunku bankowego: 58 1130 1105 0005 2127 5610 0003 - 2 246 100,00 zł. w terminach: 30.09.2014 r. - 374 350,00 zł; 30.12.2014 r - 374 350,00 zł; 31.03.2015 r - 374 350,00 zł; 30.06.2015 r. - 374 350,00 zł; 30.09.2015 r. - 374 350,00 zł; 30.12.2015 r. - 374 350,00 zł. - M.W. Trade SA Wrocław ul. Powstańców Śląskich 125/200, 53-317 Wrocław , nr. rachunku bankowego 78 1060 0076 0000 9010 0000 0208 - 524 350,00 zł. w terminie: 30.09.2014 r. - 524 350,00 zł. Odsetki płatne miesięcznie, w terminie do 15-go dnia następnego miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło podpisanie umowy, na podstawie noty obciążeniowej. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym roku trwania spłaty, odpowiednio 365/365 i 366/366 w roku przestępnym. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy liczone w oparciu o wartość zmienną - WIBOR 3M oraz wartość stałą - marżę określoną przetargiem. Prowizja w kwocie nie większej niż 10 000,00 zł płatna jednorazowo, w następnym dniu po podpisaniu umowy. W przypadku uchybienia przez Zamawiającego terminom lub wysokości rat podlegających spłacie o 45 dni, Wykonawcy przysługuje możliwość postawienia wierzytelności w stan natychmiastowej wymagalności, po uprzednim wyznaczeniu zamawiającemu dodatkowego terminu nie krótszego niż 45 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. na konto Gminy Dubiecko nr. r-ku: 28 9093 1020 2002 0200 0026 0002

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubiecko.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach