Przetargi.pl
Usługa wynajmu autokarów dla Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
    REGON: 00000189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu autokarów dla Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu autokarów dla Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: Część 1 - wynajem autokarów z ilością miejsc 18-20 dla WNR w Zamościu (miejsca siedzące) Część 2 - wynajem autokarów z ilością miejsc 39 dla WNR w Zamościu (miejsca siedzące) Część 3 - wynajem autokarów z ilością miejsc 50 dla WNR w Zamościu (miejsca siedzące)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki podmiotowe: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - posiada uprawnienia do wykonywania określonej: a) działalności tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym, b) czynności, tj. posiada licencję na przewozy krajowe osób, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - a/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, b/ dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 - znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. licencję na przewozy krajowe osób, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, Ponadto oferta Wykonawcy ma zawierać: 4. wypełnione załączniki nr 1 i/lub nr 2 i/lub 3 stanowiące kalkulacje kosztów usług przewozowych w zależności od części, w której Wykonawca bierze udział, 5. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 6. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Uwaga! Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach