Przetargi.pl
Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553021 , fax. 081 8553021
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Legionów 3 3
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553021, fax. 081 8553021
    REGON: 00027045500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont posadzek - ok. 320m2, malowanie ścian i sufitu - ok. 650m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę budowlaną obejmującą remont budynku o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 90 000 zł brutto. 5.1.2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby spełniającej taki warunek - 1 osoba; 5.1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6. 5.3. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 5.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych ( pkt 5.1.1. - 5.1.3. siwz) wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. 5.5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 5.5.1. Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych zamówieniem podwykonawcom. 5.5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował podwykonawca/cy. 5.5.3. Do warunków zatrudnienia podwykonawcy stosuje się przepis art. 6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 5.5.4. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego lub jego pracowników. 5.5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej projektu. 5.5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy. 5.5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą. 5.5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawcą lub podwykonawcy z dalszym podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z art. 6471kc. 5.5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.5.9. zamawiającemu przysługują uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do ustaleń określonych w tej części siwz. 5.5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do siwz. Zasady te stosuje się odpowiednio do umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami. 5.5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.5.10. oraz umowach, o których mowa w pkt 5.5.11. 5.5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów z pkt 5.5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części siwz, aż do odstąpienia od umowy z wykonawcą ( z winy wykonawcy) włącznie. 5.5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców, zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć : 6.1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz; 6.1.2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz; 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6.1.5. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 6.1.5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; 6.1.5.2. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6.1.6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót - wg załącznika nr 5 do siwz; 6.1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6.1.8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 6 do siwz; 6.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.3. W przypadku wykonawców działających wspólnie (konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. (pkt 6.1.2. siwz) i dokumenty wymienione w pkt 6.1.3. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Pełnomocnik podpisuje oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach