Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2014-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonywania kontroli, czyszczenia i ewentualnych regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach KWP w Łodzi i jednostek podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kontroli, czyszczenia i ewentualnych regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach KWP w Łodzi i jednostek podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 7 do SIWZ. CPV: 90915000-4 Usługi czyszczenia pieców i kominów Kontrola i czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych wykonywane będzie zgodnie z wymogami wynikającymi z - art.62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (teks jednolity Dz.U. nr 243 z 2010 roku, poz. 1623) - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. nr 109 z 2010 roku, poz. 719). Zestawienie przewodów objętych przedmiotem zamówienie ujęto w punkcie 2 w załączniku nr 7 do SIWZ. Oferent (Wykonawca) zobowiązany będzie do wykonania kontroli i czyszczenia wszystkich przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach, choćby nie były one wyszczególnione co do ilości w specyfikacji technicznej opracowanej przez Zamawiającego. Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie powykonawczo na podstawie rzeczywistej ilości przewodów poddanych kontroli i czyszczeniu - po przedstawieniu przez Wykonawcę następujących dokumentów: - potwierdzenie wykonania usług dokonane przez kierownika jednostki, w której wykonano usługę, - protokół (opinia) z wykonanych czynności kontrolnych - oddzielna dla każdego obiektu, - szkic sytuacyjny lokalizacji przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych wraz z określeniem, którą kondygnację budynku obsługuje dany przewód - odrębny dla każdego obiektu, - obliczenie wartości usług jako iloczyn ceny jednostkowej wynikającej z oferty i ilości przewodów poddanych kontroli i czyszczeniu z podziałem na poszczególne obiekty w danym powiecie. Oferta powinna określać cenę wykonania usług wyliczoną jako iloczyn cen jednostkowych i ilości przewodów podlegających kontroli i czyszczeniu. W cenie usługi Oferent powinien ująć wszystkie czynniki niezbędne do jej wykonania takie jak robocizna, narzędzia, materiały a także koszty dojazdu do obiektu. Oferent (Wykonawca) zobowiązany będzie również do przeprowadzania ewentualnych regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Wykonanie tej usługi (wg odrębnej wyceny) wymagać będzie każdorazowo zatwierdzenia kalkulacji jej wykonania przez Zamawiającego. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi fakturami częściowymi oddzielnymi dla każdego powiatu po wykonaniu kontroli i czyszczenia przewodów we wszystkich obiektach w danym powiecie. Odbiór usług odbywać się będzie na podstawie dokumentów wyszczególnionych jako załączniki do faktury za wykonanie usług. Wymaganymi załącznikami do faktury będą następujące dokumenty: - potwierdzenie wykonania usług dokonane przez kierownika jednostki, w której wykonano usługę, - protokół (opinia) z wykonanych czynności kontrolnych - oddzielna dla każdego obiektu, - szkic sytuacyjny lokalizacji przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych wraz z określeniem, którą kondygnację budynku obsługuje dany przewód - odrębny dla każdego obiektu, - obliczenie wartości usług jako iloczyn ceny jednostkowej wynikającej z oferty i ilości przewodów poddanych kontroli i czyszczeniu z podziałem na poszczególne obiekty w danym powiecie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza zlecenie części robót podwykonawcom. Oferent jest zobowiązany złożyć wykaz podwykonawców jeżeli będzie korzystał z usług podwykonawców w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. Zlecenie wykonania robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie wymienionej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Usługi kontroli i czyszczenia przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych wykonywane według poniższego terminarza: a)przewody wentylacyjne - kontrola 1 raz w roku w III kwartale b)przewody spalinowe - kontrola i czyszczenie 2 razy w roku w I i III kwartale c)przewody dymowe - kontrola i czyszczenie 4 razy w roku - 1 raz w kwartale - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonywanie prac kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew. (Postępowanie nr 33/PN/2016)
Dodano: 2016-03-03 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części
Dodano: 2015-12-09 - Usługi kominiarskie w budynkach
Dodano: 2015-12-02 - Przetarg nieograniczony wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2016r.
Dodano: 2015-12-02 - ZP/106/2015 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-30 - usługi kominiarskie w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście
Dodano: 2015-11-27 - Wykonanie usług kominiarskich w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-04 - Przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-31 - przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-08 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez RON nr 1,2,3,4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na dwie części
Dodano: 2014-12-04