Przetargi.pl
Usługa wykonania tablic informacyjnych na siedziby Lokalnych Grup Działania oraz tablic informacyjnych i reklamowych, informujących o wkładzie Wspólnoty w realizację projektów w ramach PROW 2007-2013

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania tablic informacyjnych na siedziby Lokalnych Grup Działania oraz tablic informacyjnych i reklamowych, informujących o wkładzie Wspólnoty w realizację projektów w ramach PROW 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tablice informacyjne i reklamowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, 1 usługę w zakresie wykonania tablic informacyjnych lub reklamowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto. 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt VI, na zasadzie kwalifikacji spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonał, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością brutto (ceną), tj. nie mniejszą niż 30.000,00 PLN, złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi wykonania tablic reklamowych i informacyjnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencjami). 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia) złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ 8) Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 2. W przypadku oferty wspólnej: a)w odniesieniu do wymagań dotyczących udokumentowania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczególne określone w pkt VI SIWZ - przewidziane oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.ust.1. SIWZ winni złożyć wszyscy przedsiębiorcy chyba, że poniższe zapisy ppkt b) i c) stanowią inaczej; b)w przypadku warunku wymaganej wiedzy i doświadczenia każdy z przedsiębiorców musi udokumentować wiedzę i doświadczenie w wykonaniu prac/usług powierzonych mu do wykonania; c)w odniesieniu do warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej przedsiębiorcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ust.1pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt VI ust 1 pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI ust 1 pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt VI ust 2 ppkt 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach