Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS dla Szkoły Podstawowej Nr 82, realizowana na podstawie cyklicznych zleceń w okresie od października 2009 r. do grudnia 2010 r.

Szkoła Podstawowa Nr 82 w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-298 Gdańsk, ul. Radarowa 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 349 56 69 , fax. 0-58 349 56 69
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 82 w Gdańsku
    ul. Radarowa 26 26
    80-298 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 349 56 69, fax. 0-58 349 56 69
    REGON: 19088445400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp82.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS dla Szkoły Podstawowej Nr 82, realizowana na podstawie cyklicznych zleceń w okresie od października 2009 r. do grudnia 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja każdego zlecenia w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia oraz: środkiem transportu Wykonawcy wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny, w ilości zgodnej z zamówieniem, wraz ze świadectwem jakości oleju opałowego. Szacunkowa ilość zamawianego oleju w ciągu od października 2009 r. do grudnia 2010 r. wynosi około 39.000 litrów. Wielkość zamówienia będzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Parametry dostarczanego oleju muszą być zgodne z normą PrPN-C-96024 L1. Należność za dostawę oleju opałowego, przyjętego przez Zamawiającego, zostanie uregulowana przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury VAT. Pozostałe warunki umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY I GRUPA Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą (za zgodność z oryginałem), przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. b) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22, ust. 1 cyt. Ustawy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 lub 1 A w zależności czy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osobowego własnego czy innych podmiotów). UWAGA! W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wraz z oświadczeniem zgodnym z Załącznikiem nr 2A należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższe oświadczenie (i ewentualnie pisemne zobowiązanie) musi być złożone w formie oryginału. II GRUPA Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: c) świadectwa jakości lub równoważnego dokumentu potwierdzającego parametry przedmiotu zamówienia. Powyższy dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą (za zgodność z oryginałem) przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. III GRUPA d) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza IV GRUPA: e) parafowany wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 2 f) druk oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 3 UWAGA! należy dołączyć wszystkie 2 strony druku oferty Wykonawcy Powyższe dokumenty z GRUPY IV muszą być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem wzoru umowy, który może być jedynie parafowany. Jeśli z dokumentów określonych w grupie I nie będzie wynikać fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych powodować to będzie wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26, ust 3 i 4. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 6 niniejszej Specyfikacji powodować będzie odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp82.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną