Przetargi.pl
Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230 , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, fax. 338448384
    REGON: 000304409
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej – 7 pakietów, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej oraz wydłużenie jej bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tej aparatury będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 1.1. Dotyczy Pakietów nr 1,2, 4-7 a) Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny aparatu - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych wynikających z zaleceń producenta zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie(regulacje) wymaganych przez producenta parametrów - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) w cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych, dojazdu lub kosztu transportu c) zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych d) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. e) Zamawiający wymaga od wykonawcy dokonania naprawy stwierdzonego w trakcie przeglądu uszkodzenia, po uprzednim przedstawieniu kosztorysu naprawy f) odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie karty pracy, raportu serwisowego, lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie przeglądu g) o terminie wykonania przeglądu należy wcześniej poinformować pracowników Aparatury Medycznej h) uwagi zamieszczone w pakietach stanowią integralną część SIWZ i) Zamawiający wymaga pilnowania wykonania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Dopuszczamy wcześniejsze wykonanie przeglądów ( do 14 dni przed planowanym terminem przeglądu) j) Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrów aparatury, chyba, że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizacji oprogramowania. 1.2. Dotyczy Pakietu nr 3: a) Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny aparatu - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych wynikających z zaleceń producenta zgodnie zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie(regulacje) wymaganych przez producenta parametrów - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) W cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych, dojazd lub koszt transportu. c) Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. - zamawiający wymaga przedstawienia listy urządzeń kontrolno-pomiarowych do sprawdzania aparatury medycznej wraz z aktualnymi dokumentami kalibracji. Urządzenia powinny być zgodne z listą urządzeń wymienionych w instrukcji wykonania przeglądów opracowanej przez producenta sprzętu - zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych - zamawiający wymaga aby w ramach procedury przeglądowej zgodnej z wymogami producenta zostały wymienione części zużywalne według harmonogramu podanego w instrukcji obsługi - zamawiający wymaga wymiany części eksploatacyjnych według nr katalogowych producenta, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia, według załącznika nr 2 do SIWZ. Części te mają być wyszczególnione dalej w raporcie serwisowym i na fakturze. - dla przeprowadzenia przeglądu aparatu PRIMUS zamawiający wymaga potwierdzenia posiadania specjalistycznego oprogramowania serwisowego, oraz przedstawienia wydruku z programu „ServiceConnect” z listą użytkowników programu serwisowego - zamawiający wymaga imiennych certyfikatów ze szkolenia serwisowego na urządzenia objęte zamówieniem wystawionych przez producenta sprzętu lub autoryzowany serwis d) Odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie karty pracy, raportu serwisowego, lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie przeglądu. e) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy f) Termin wykonania przeglądu należy wcześniej uzgodnić z pracownikami Aparatury Medycznej. g) Uwagi zamieszczone w pakietach stanowią integralną część SIWZ. h) Zamawiający wymaga pilnowania wykonania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Dopuszczamy wcześniejsze wykonanie przeglądów ( do 14 dni przed planowanym terminem przeglądu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach