Przetargi.pl
Usługa wykonania oceny efektywności działań edukacyjnych z zakresu HIV/AIDS wśród młodzieży

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1
    02829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
    REGON: 1036167000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania oceny efektywności działań edukacyjnych z zakresu HIV/AIDS wśród młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania oceny efektywności działań edukacyjnych z zakresu HIV/AIDS wśród młodzieży. 2. Celem zamówienia jest realizacja badania ilościowego dotyczącego: 1) elementów programów edukacyjnych, w których uczniowie uczestniczyli; 2) potrzeb, oczekiwań edukacyjnych uczniów i stopień ich zaspokojenia; 3) znajomości pojęć związanych z problematyką HIV/AIDS; 4) wiedzy na temat zakażenia, zapobiegania zakażeniu, możliwości wykrycia wirusa, opieki i leczenia; 5) stylów zachowań związanych z możliwością zakażenia HIV; 6) postaw wobec ludzi zakażonych HIV i chorych na AIDS; oraz: 1) analiza zebranych danych ilościowych; 2) przygotowanie raportu (w formacie doc.) oraz prezentacji wyników badania (w formacie ppt.); 3) porównanie uzyskanych wyników z rezultatami badania „Ocena wiedzy i postaw młodzieży szkół podstawowych na temat zakażenia i zapobiegania HIV i AIDS” z roku 1996 oraz 2007 (B. Daniluk-Kula i A. Gładysz). Diagnozy, które powstaną w ramach zadania, posłużą do oceny efektywności działań edukacyjnych z zakresu HIV/AIDS wśród uczniów I-szych i II-ich klas gimnazjum. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 135 000,00 zł brutto. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w treści Załącznika nr 3 do wzoru umowy. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1 000,00 złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 90 1010 1010 0177 1813 9120 0000, ze wskazaniem numeru postępowania w tytule przelewu. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach