Przetargi.pl
Usługa wykonania naprawy aparatury i sprzętu medycznego w okresie 12 miesięcy wg pakietów 1 – 124 - powtórzenie

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
    REGON: 28901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania naprawy aparatury i sprzętu medycznego w okresie 12 miesięcy wg pakietów 1 – 124 - powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa wykonania naprawy aparatury i sprzętu medycznego w okresie 12 miesięcy wg pakietów 1 – 124 – powtórzenie: 1. Pakiet nr 1 Usługa naprawy komory laminarne 2. Pakiet nr 2 Usługa naprawy aparaty do badani słuchu nowordków 3. Pakiet nr 3 Usługa naprawy aparat do fotoforezy 4. Pakiet nr 4 Usługa naprawy aparaty do suchego rozmrażania preparatów krwi 5. Pakiet nr 5 Usługa naprawy aparaty do hemfiltracji 6. Pakiet nr 6 Usługa naprawy apartura Aplied Biosystems 7. Pakiet nr 7 Usługa naprawy Cytometr 8. Pakiet nr 8 Usługa naprawy digestoria 9. Pakiet nr 9 Usługa naprawy diatermie Volleylab 10. Pakiet nr 10 Usługa naprawy diatermie Emed 11. Pakiet nr 11 Usługa naprawy generator 12. Pakiet nr 12 Usługa naprawy diatermie Erbe 13. Pakiet nr 13 Usługa naprawy diatermi Storz 14. Pakiet nr 15 Usługa naprawy komory laminarne Thermo 15. Pakiet nr 16 Usługa naprawy komory laminarne Polon 16. Pakiet nr 20 Usługa naprawy mikroton mrożeniowy 17. Pakiet nr 21 Usługa naprawy zamrażarki 18. Pakiet nr 24 Usługa naprawy analizator hematologiczny 19. Pakiet nr 25 Usługa naprawy densytometr do pomiaru gęstości filmów testowych 20. Pakiet nr 28 Usługa naprawy procesor tkankowy 21. Pakiet nr 29 Usługa naprawy gastrolyzer 22. Pakiet nr 30 Usługa naprawy hybridyzer 23. Pakiet nr 31 Usługa naprawy kabiny do naświetlań 24. Pakiet nr 32 Usługa naprawy kriostat Leica 25. Pakiet nr 33 Usługa naprawy aparat do impediencji 26. Pakiet nr 34 Usługa naprawy apartura Wolf 27. Pakiet nr 35 Usługa naprawy aparatura Storz 28. Pakiet nr 38 Usługa naprawy cystometr 29. Pakiet nr 44 Usługa naprawy detektor tlenu 30. Pakiet nr 45 Usługa naprawy pompa do kontrpulsacji 31. Pakiet nr 46 Usługa naprawy dawkomierz 32. Pakiet nr 53 Usługa naprawy cytofluorymetr przepływowy 33. Pakiet nr 59 Usługa naprawy koncentrator tlenu 34. Pakiet nr 67 Usługa naprawy lampy do naświetlań 35. Pakiet nr 72 Usługa naprawy mikroskopy 36. Pakiet nr 72 a Usługa naprawy mikroskopy 37. Pakiet nr 73 Usługa naprawy mikroskopy z wyszukiwarką metafaz 38. Pakiet nr 74 Usługa naprawy moduł analizatora gazów anestetycznych 39. Pakiet nr 75 Usługa naprawy moduł pomiaru rzutu serca 40. Pakiet nr 76 Usługa naprawy myjnie endoskopowe Olympus 41. Pakiet nr 91 Usługa naprawy rtg GE 42. Pakiet nr 94 Usługa naprawy sprzęt endoskopowy Pentax 43. Pakiet nr 96 Usługa naprawy strzykawka do kontrastu 44. Pakiet nr 99 Usługa naprawy urządzenie do uzdatniania wody 45. Pakiet nr 100 Usługa naprawy urządzenie do mrożenia 46. Pakiet nr 101 Usługa naprawy usg Aloca 47. Pakiet nr 102 Usługa naprawy usg BK Medical 48. Pakiet nr 103 Usługa naprawy usg Chison 49. Pakiet nr 104 Usługa naprawy usg Esaote 50. Pakiet nr 105 Usługa naprawy usg GE 51. Pakiet nr 106 Usługa naprawy miernik pomiaru luxów 52. Pakiet nr 107 Usługa naprawy usg Hitachi 53. Pakiet nr 108 Usługa naprawy usg Mindray 54. Pakiet nr 110 Usługa naprawy usg Philips 55. Pakiet nr 111 Usługa naprawy usg Toshiba 56. Pakiet nr 112 Usługa naprawy wagomieszarka 57. Pakiet nr 113 Usługa naprawy rtg Philips 58. Pakiet nr 114 Usługa naprawy wywoływarki 59. Pakiet nr 115 Usługa naprawy zbiorniki kriogeniczne 60. Pakiet nr 117 Usługa naprawy amnioskop, kolposkop, extractor 61. Pakiet nr 118 Usługa naprawy sprzęt okulistyczny 62. Pakiet nr 119 Usługa naprawy miernik aktywności, radiometr, densytometr 63. Pakiet nr 119 a Usługa naprawy densytometr 64. Pakiet nr 120 Usługa naprawy pompa do żywienia 65. Pakiet nr 121 Usługa naprawy system dokumentacji żeli 66. Pakiet nr 124 Usługa naprawy aparaty do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach 1.1) Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 1.2) Formularze cenowe załączone do oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział V SIWZ) 1.3) PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 1.3)3 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie 2.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach