Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/szp/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa wykonania kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: część 1 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Broadway UP w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, część 2 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Manhattan UP w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, część 3 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Dodek UP w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ, Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach pracy administratorów poszczególnych budynków czyli od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: sprzątanie, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 15 ustawy Pzp Wykonawca nie może złożyć oferty na więcej niż dwie części zamówienia. W przypadku, gdy ten sam wykonawca złoży ofertę na więcej niż dwie część zamówienia - jego oferta zostanie odrzucona we wszystkich częściach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu: W części 1 – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł.) W części 2 – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł.) W części 3 – 1.800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/22/2018 do części nr …... 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 3.2. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt-cie 8.2 ppkt. 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu oraz terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-10 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie ciągów jezdnych, pieszych i parkingów na terenie Miasta Krasnystaw w 2023 r.
Dodano: 2023-12-27 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF
Dodano: 2023-11-11 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF (2)
Dodano: 2023-11-11 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2023-10-27 - Usługa sprzątania budynków PSM I stopnia w Świdniku
Dodano: 2023-10-09 - „Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””
Dodano: 2023-09-26 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-09-19 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-07-21