Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Staszica
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 434 545 , fax. 184 434 545
- Data zamieszczenia: 2018-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
ul. Staszica 1
33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 434 545, fax. 184 434 545
REGON: 49186124000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania, drukowania i dostawy druków akcydensowych dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, drukowania i dostawa druków akcydensowych dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej „drukami” lub „drukami akcydensowymi” zgodnie z wymogami i warunkami niniejszej specyfikacji oraz postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wraz z ich dostawą do miejsca wskazanego w pkt. 4. 2. W skład zamówienia wchodzą: 1) Dyplom ukończenia studiów I stopnia (odpis) w j. ang.; 2) Dyplom ukończenia studiów I stopnia (odpis) w j. niem.; 3) Dyplom ukończenia studiów II stopnia (odpis) w j. ang.; 4) Dyplom ukończenia studiów II stopnia (odpis) w j. niem.; 5) Papier na suplement - offsetowy (ryza – 1000 szt.); 6) Teczka: Akta osobowe studenta IE; 7) Teczka: Akta osobowe studenta IJO; 8) Teczka: Akta osobowe studenta IKF; 9) Teczka: Akta osobowe studenta IP; 10) Teczka: Akta osobowe studenta IT; 11) Teczka: Akta osobowe studenta IŻ; 12) Dyplom ukończenia studiów I stopnia; 13) Dyplom ukończenia studiów II stopnia; 14) Dyplom ukończenia studiów II stopnia (odpis przeznaczony do akt); 15) Dyplom ukończenia studiów II stopnia (odpis); 16) Dyplom ukończenia studiów I stopnia (odpis przeznaczony do akt); 17) Dyplom ukończenia studiów I stopnia (odpis); 18) Okładka na suplement; 19) Dziennik praktyk; 20) Dziennik zajęć; 21) Karta książki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu, ilości oraz wymagań stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji – Wykaz druków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji (jeżeli dotyczy), 2. Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie (o którym mowa Rozdz. X pkt. 3 ppkt. 3) specyfikacji) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji (jeśli dotyczy), 3. Zaakceptowany wzoru umowy (wymóg porządkowy) – Załącznik nr 1 do specyfikacji, 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. X pkt. 2 ppkt. 3) specyfikacji (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Druk książek i broszur wraz z dostawą”
Dodano: 2024-05-10 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-26 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19