Przetargi.pl
Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla dwóch projektów: Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128/10 oraz Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083 10

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 22 70 , fax. +48 58 347 24 53
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 22 70, fax. +48 58 347 24 53
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla dwóch projektów: Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128/10 oraz Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu polegająca na: Wykonaniu audytu zewnętrznego dotyczącego projektów: - Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128 10 oraz - Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083 10, realizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.1. 4.1.2 Cel audytu Celem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie. W opinii audytor poświadcza, że wszelkie zadania wykonywane w ramach projektu zostały wykonane zgodnie z zapisami niniejszych Wytycznych. 4.1.3 Minimalne kwalifikacje audytora: 1. Osoba podpisująca raport powinna posiadać uprawnienia biegłego rewidenta lub inne kwalifikacje audytora wymagane przez organizację będącą członkiem Międzynarodowej Federacji Księgowych - International Federation of Accountants, 2. Osoba podpisująca raport powinna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów oraz powinna uczestniczyć w 2 audytach projektów finansowanych ze środków UE. Podmiot przeprowadzający audyt zewnętrzny przedkłada, wraz dokumentami potwierdzającymi spełnienie w w kwalifikacji, pisemne zobowiązanie, iż wykona audyt zewnętrzny projektu zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz ze standardami realizacji audytu. Wytyczne dostępne na stronie: http:www.efs.gov.pl Dokumenty Strony Dokumenty.aspx oraz na stronie: http:pokl.parp.gov.pl index index 1255 (Zasady realizacji projektów; Załącznik nr 2 Wymagania dotyczące audytu). 4.1.4 Minimalne wymagania odnośnie sposobu pracy: Audyt będzie przeprowadzony zgodnie z międzynarodowymi standardami audytu (International Standards of Auditing - ISA). Jednakże należy pamiętać, że niniejszy audyt jest audytem zgodności a nie audytem statutowym. Warunki programu są więc zawsze nadrzędne wobec standardów ogólnych (standardy rachunkowości lub standardy odnośnie systemów zarządzania). 4.1.5 Zakres ogólny audytu: Audytor sprawdza czy działania, na które przedstawiono wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie wniosku o dofinansowanie, czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Powyższe weryfikowane jest w szczególności na podstawie ksiąg rachunkowych i dowodów księgowych (stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (wnioski o płatność wraz ze wszystkimi załącznikami - finansowymi i merytorycznymi), które powinny odpowiadać we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów. 4.1.6 Zakres szczegółowy audytu: Audytor dokonuje oceny dokumentów finansowych i rzeczowych w odniesieniu do działań zrealizowanych przez Projektodawcę i jego Partnerów. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji projektu z jego założeniami określonymi w umowie o dofinansowanie projektu, a w szczególności: 1. Ocena prawidłowości rozliczeń finansowych, obejmująca w szczególności: - weryfikację na podstawie reprezentatywnej próby oryginałów dokumentów księgowych dokumentujących wydatki poniesione w ramach projektu, które zostały rozliczone w zatwierdzonych wnioskach o płatność i w szczególności wydatków poniesionych w ramach cross-financingu, w tym weryfikację opisu dokumentów księgowych o poniesieniu wydatku w ramach projektu oraz weryfikację prawidłowości sporządzania metodologii wyliczania kosztów pośrednich rozliczanych ryczałtem. - weryfikację dowodów zapłaty i innych dokumentów potwierdzających fakt zakupu zamówionych towarów i usług, - sprawdzenie, czy prowadzona jest wyodrębniona ewidencja wydatków dla projektu zgodnie z zasadami określonymi dla programu operacyjnego w Systemie Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, http:www.efs.gov.pl Dokumenty Strony Dokumenty.aspx - sprawdzenie, czy wkład własny jest wniesiony zgodnie z harmonogramem projektu i jeśli to możliwe, ujęty w wyodrębnionej ewidencji wydatków projektu (w przypadku gdy w projekcie przewidziany jest wkład własny, w tym w przypadku projektów objętych pomocą publiczną), - sprawdzenie, czy w ramach projektu nie finansuje się zwykłej działalności jednostki realizującej projekt, a jedynie koszty związane z realizacją projektu w ramach PO KL, - sprawdzenie czy podatek VAT w ramach projektu jest kwalifikowalny, w szczególności czy beneficjent partner posiada dokumentację potwierdzającą jego zarejestrowanie jako podatnika VAT oraz czy faktury ujęte we wnioskach o płatność zostały zawarte w rejestrze VAT prowadzonym przez beneficjenta partnera w kwocie podatku naliczonego, który pomniejsza podatek należny. 2. Sposób rekrutacji uczestników projektu (sprawdzenie kwalifikowalności przynajmniej 10 % uczestników projektu w ramach danego projektu poprzez odniesienie zapisów Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL, dokumentacji konkursowej oraz założeń projektu do dokumentacji przedłożonej beneficjentowi przez potencjalnych uczestników projektu na etapie ich rekrutacji, (np. umowy szkoleniowe wraz z dołączonymi listami uczestników, zgody na przetwarzanie danych uczestników projektu, oświadczenia przedsiębiorców odnośnie formy zatrudnienia pracowników), 3. Sposób pozyskiwania i przechowywania oraz przetwarzania danych o uczestnikach projektu (w ramach Podsystemu PEFS) zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, 4. zgodność danych przekazywanych we wniosku o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego oraz postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji projektu dostępną w siedzibie beneficjenta, 5. Ocena poprawności udzielania zamówień publicznych, obejmująca sprawdzenie, czy beneficjent prawidłowo stosuje Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655): - czy spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu udzielenia zamówienia (gdy zamawiający wybrał tryb inny niż przetarg nieograniczony i ograniczony), - czy ustalenie wartości zamówienia było prawidłowe, - czy beneficjent posiada kompletny protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - czy SIWZ jest kompletny tj. zawiera wszystkie elementy zawarte w art. 36 ustawy, np. opis przedmiotu zamówienia, tryb udzielenia zamówienia, kryteria dotyczące wyboru oferty, - czy ogłoszenia o postępowaniach prowadzonych przez zamawiających przekazywane są do publikacji zgodnie z przepisami Ustawy, - czy umowa podpisana z wykonawcą została przygotowana zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ., - czy beneficjent udzielający zamówienia w ramach projektu dokonał wyboru wykonawcy z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania. 6. Ocena poprawności udzielania zamówień z zastosowaniem zasady konkurencyjności (dotyczy zamówień na kwotę przekraczającą 14 tyś euro) - dotyczy podmiotów, które nie są zobligowane do stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - czy beneficjent wysłał zapytanie ofertowe o do co najmniej 3 potencjalnych wykonawców lub o do wszystkich potencjalnych wykonawców i jednocześnie udowodnił, że na rynku istnieje ich mniej niż 3, - czy beneficjent zamieścił zapytanie ofertowe co najmniej na swojej stronie internetowej, - czy zapytanie ofertowe zawiera jednoznaczny opis przedmiotu zamówienia zgodny ze stanem faktycznym, kryteria oceny oferty, informację na temat wag punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, informację na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienia danego kryterium, informację na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia oraz termin składania ofert, - czy beneficjent posiada kompletny protokół w formie pisemnej, potwierdzający prawidłowość wyboru wykonawcy zgodnie z zasadą konkurencyjności (tj. wybór najkorzystniejszej oferty, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, złożonej w terminie i w oparciu o kryteria wskazane w zapytaniu ofertowym). - czy beneficjent posiada umowę w formie pisemnej zawartą z wykonawcą. 7. Ocena poprawności udzielania zamówień na kwotę poniżej 14 tyś euro, w szczególności sprawdzenie czy beneficjent przy dokonywaniu zakupów usługi lub towarów o wartości powyżej 20 tyś PLN właściwie udokumentował rozeznanie rynku. 8. Ocena poprawności udzielania pomocy publicznej, obejmująca w szczególności: a. Pomoc de minimis, m.in.: - zweryfikowanie, czy beneficjent posiada kopię oświadczenia beneficjenta pomocy o kwocie udzielonej pomocy de minimis w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (pomoc nie może przekroczyć 200 tys. EUR w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych), - zweryfikowanie, czy beneficjent będący jednocześnie beneficjentem pomocy publicznej posiada zaświadczenie o kwocie udzielonej mu pomocy de minimis w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (pomoc nie może przekroczyć 200 tys. EUR w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych). b. Udzielanie pomocy w ramach wyłączeń blokowych, m.in.: - sprawdzenie zgodności wysokości udzielonej pomocy z odpowiednimi pułapami intensywności, określonymi w przepisach unijnych i krajowych (w przypadku pomocy na szkolenia - z pułapami odnoszącymi się do typu szkoleń, w przypadku pomocy na zatrudnienie - z pułapami wyznaczonymi zgodnie z mapą pomocy regionalnej, natomiast w przypadku usług doradczych - w pułapami odnoszącymi się do tej formy wsparcia), - sprawdzenie, czy udzielona pomoc publiczna oraz wymagany wkład prywatny zostały obliczone w sposób prawidłowy (podstawę wyliczenia stanowią wykazane w budżecie projektu w ramach poszczególnych zdań koszty objęte pomocą publiczną w przeliczeniu na jednego uczestnika projektu), - sprawdzenie, czy beneficjent pomocy publicznej nie prowadzi działalności w sektorze wykluczonym ze wsparcia. 9. Sposób realizacji działań promocyjnych, 10. Sposób prowadzenia i archiwizacji dokumentacji projektu. 11. Zgodność z właściwymi politykami i zasadami wspólnotowymi (w tym: polityką równych szans i koncepcją zrównoważonego rozwoju). Ponadto zakres audytu nie powinien być węższy niż wymagania Instytucji Zarządzającej zawartej w Zasadach Kontroli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Załącznik nr 7 ww. Zasad - Wzór listy sprawdzającej do kontroli na miejscu projektu), http:www.efs.gov.plDokumentyStronyDokumenty.aspx 4.1.7 Raport powinien zawierać co najmniej następujące elementy: I. Informacje ogólne 1. Data sporządzenia raportu 2. Numer audytowanego przedsięwzięcia 3. Imiona i nazwiska audytorów uczestniczących w audycie. 4. Termin przeprowadzenia audytu. 5. Okres objęty audytem. II. Cel i metodologia (cel, zakres, zastosowane techniki) audytu 1. Cel audytu 2. Zakres przedmiotowy audytu. 3. Zastosowane techniki audytu. 4. Audytor powinien dokonać sprawdzenia dokumentacji oraz zapewnić identyfikowalność dokumentów, które podlegały badaniu. Wykaz sprawdzonych dokumentów stanowić będzie załącznik do raportu z audytu. III. Ustalenia stanu faktycznego - zgodnie ze szczegółowym zakresem audytu. IV. Wskazanie stwierdzonych problemów w trakcie realizacji projektu wraz ze wskazaniem ich wagi oraz zaznaczenia, czy jakikolwiek z tych problemów ma charakter systemowy. V. Określenie oraz analiza przyczyn i skutków uchybień. VI. Uwagi i wnioski w sprawie usunięcia stwierdzonych uchybień, rekomendacje. VII. Opinia w zakresie spełnienia wszystkich wymogów określonych w zakresie ogólnym i szczegółowym audytu. Do raportu audytor ma obowiązek dołączyć zestawienie badanych dokumentów potwierdzających faktyczną realizację działań w projekcie, w tym dokumentów księgowych. Ponadto w raporcie z przeprowadzonego audytu zewnętrznego powinny znajdować się opisy wszystkich elementów wymaganych przez Wytyczne. Powinien zawierać opinię o stwierdzeniu ewentualnych zagrożeń dla realizacji projektu wraz ze wskazaniem przyczyn oraz działań zapobiegawczych i naprawczych. 4.2 Charakterystyka projektów, objętych audytem: 4.2.1 Projekt Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128 10 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.1. Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.02.01.01-00-128/10 zawarta dnia 21 lutego 2011 r. z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), aneksowana była dnia 3 listopada 2011 r. Okres realizacji projektu: 01.01.2011-31.03.2013 Celem głównym projektu jest nabycie kwalifikacji i rozwój umiejętności zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i programami przez 20 beneficjentów projektu (8K 12M) osób pracujących na stanowiskach kierowniczych średniego lub wyższego szczebla w przedsiębiorstwach, w ciągu 2 lat realizacji projektu. Cele szczegółowe projektu są następujące: 1. Nabycie przez 20 osób (8K 12M) wiedzy z zarządzania projektami i programami, potwierdzonej dyplomem ukończenia studiów oraz certyfikatami o międzynarodowym znaczeniu z zarządzania zgodnie z metodykami: PRINCE2, MSP, M_o_R (wydanymi przez Association of Project Management Group (APMG) organizację akredytującą z ww. metodyk). 2. Udoskonalenie przez min. 80% z 20 (8K 12M) uczestników, tj. 16 osób (6K 10M) umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania operacyjnego oraz zarządzania zmianą, wartością firmy - przewidywany wzrost o min. 30%. 3. Nabycie przez min. 80% z 20 os. (8K 12M) przystępujących do projektu, tj. 16 osób (6K 10M) wiedzy z tematyki objętej programem studiów, tj. z zarządzania strategicznego, przywództwa, procesów biznesowych, zarządzania projektami, programami, biurami programów i projektów oraz wdrażania strategii, a także polityki biznesu, rachunkowości zarządczej, ekonomii, prawa biznesu, marketingu, PR, finansów, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów. 4. Zmniejszenie dysproporcji w udziale K w programach studiów podyplomowych MBA realizowanych przez WZIE PG o min. 10%, a tym samym umożliwienie 8K awansu zawodowego (poprzez podwyższenie udziału K w projekcie - min. 40% uczestników stanowić będą K). 5. Podwyższenie zawodowych aspiracji i polepszenie pozycji na rynku pracy przez min. 80% z 20 (8K 12M) uczestników, tj. 16 osób (6K 10M) - przewidywany wzrost o min. 30%. Produkty: 1.Liczba osób uczestniczących w studiach: 20 (8K 12M). Wskaźnik: 100% osób zaplanowanych do uczestnictwa w studiach zostanie zrekrutowanych. 2. Liczba uczestnikogodzin: 9610 uh. Wskaźnik: min. 80% zaplanowanych do realizacji uh będzie zrealizowanych 3. Liczba godzin pracy wykładowców: 1098h. Wskaźnik: 100% zaplanowanych do realizacji godzin zostanie zrealizowanych. 4. Liczba godzin pracy wykładowców-praktyków, którzy w latach 2007-2009 zdobyli doświadczenie zawodowe w instytucji niebędącej uczelnią w obszarze, w którym nauczają. Wskaźnik: min. 14,5% ogólnej liczby godzin pracy wykładowców (tj. min. 160h). 5. Liczba osób kończących studia: 20 (8K 12M). Wskaźnik: zdobycie dyplomu ukończenia studiów przez min. 80% rozpoczynających studia, tj. 16 osób (6K 10M). Rezultaty twarde projektu: 1. Liczba osób, które skorzystają ze wsparcia - wskaźnik: 85% rozpoczynających studia, tj. 17 os. (6K 11M) ukończy studia (bez lub ze złożeniem egzaminu dyplomowego). 2. Liczba osób, które zdobyły wiedzę i umiejętności z zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, programami i zarządzania strategicznego potwierdzoną międzynarodowymi certyfikatami PRINCE2, MSP, M_o_R: - min. 80% uczestników (16 osób - 6K 10M). 3. Liczba osób, które podniosły kwalifikacje z tematyki objętej programem studiów w tym zarządzania zasobami ludzkimi, operacyjnego, zmianą, wartością firmy, rachunkowości, prawa, marketingu, PR. - wskaźnik: 80% kończących zajęcia dydaktyczne podniesie kwalifikacje o min. 30%. Rezultaty miękkie 1. min. 80% uczestników (6K 10M) będzie usatysfakcjonowanych z otrzymanego wsparcia dydaktycznego. Wskaźnik: jakość wsparcia oceniona na min. 3,5 pkt w 5-punktowej skali. 2. Nabycie umiejętności identyfikowania oraz interpretacji procesów biznesowych oraz strategicznego, taktycznego myślenia, przywództwa przez min. 80% uczestników. Wskaźnik: wzrost umiejętności u 80% uczestników o min. 20%. 3. Podwyższenie zawodowej i osobistej pozycji i aspiracji, wzrost zaufania we własne siły. Wskaźnik: wzrost aspiracji zaufania u 80% kończących studia o min. 30%. Dofinansowanie w łącznej wysokości, nie przekraczającej 725 912,08 PLN: - w formie płatności ze środków europejskich w kwocie 617 025,26 PLN - w formie dotacji celowej z budżetu krajowego w kwocie 108 886,82 PLN Wkład własny Beneficjenta: 127 032,70 PLN Kwota wydatków kwalifikowanych: 852 944,78 PLN Kwota wydatków podlegająca audytowi zewnętrznemu: 487 411,77 PLN. W ramach dotychczasowej realizacji projektu złożono 7 wniosków o płatność na łączną wartość 487 411,77 PLN. Planowane jest złożenie jeszcze 2 wniosków o płatność, zgodnie z zatwierdzonym w umowie o dofinansowanie harmonogramem realizacji projektu. Wniosek o płatność nr 1, za okres 2011.01.01-2011.05.31, na kwotę 46 947,02 PLN. Wniosek o płatność nr 2, za okres 2011.06.01-2011.08.31, na kwotę 36 475,74 PLN. Wniosek o płatność nr 3, za okres 2011.09.01-2011.11.30, na kwotę 27 101,26 PLN. Wniosek o płatność nr 4, za okres 2011.12.01-2012.02.29, na kwotę 86 353,69 PLN. Wniosek o płatność nr 5, za okres 2012.03.01-2012.05.31, na kwotę 59 531,52 PLN. Wniosek o płatność nr 6, za okres 2012.06.01-2012.08.31, na kwotę 77 540,02 PLN. Wniosek o płatność nr 7, za okres 2012.09.01-2012.11.30, na kwotę 153 462,52 PLN. Kwota wydatków zatwierdzonych przez PARP: 333 949,25 PLN. Na weryfikację i zatwierdzenie oczekuje kwota rozliczona 7 wnioskiem o płatność. Wówczas kwota wydatków zatwierdzonych przez PARP wyniesie: 487 411,77. 4.2.2 Projekt Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083/10 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.1. Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.02.01.01-00-083/10 zawarta dnia 21 lutego 2011 r. z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), aneksowana była dnia 3 listopada 2011 r. Okres realizacji projektu: 01.01.2011-31.03.2013 Celem głównym projektu jest nabycie wiedzy, wzrost kwalifikacji i rozwój umiejętności menedżerskich przez 20 menedżerów wyższego szczebla (w tym min. 40% K) poprzez udział w studiach MBA - Przywódca Strategiczny. Cele szczegółowe projektu są następujące: 1. Nabycie przez min. 80% przystępujących do projektu (wartość bazowa: 20 os. 8K 12M), tj. 16 osób (6K 10M) wiedzy z tematyki objętej programem studiów, tj. z ogólnych aspektów przywództwa, etyki w biznesie, własności intelektualnej, prawa, ekonomii, zarządzania (operacyjnego, finansami, projektami, zmianą), strategii, marketingu, obsługi klienta, negocjacji, budowy wartości firmy, analizy finansowej. 2. Wzrost u min. 80% przystępujących do projektu (20 os. 8K 12M), tj. 16 osób (6K 10M) kwalifikacji w zakresie objętym programem studiów. 3. Udoskonalenie u min. 80% przystępujących do projektu (20 os. 8K 12M), tj. 16 osób (6K 10M) ogólnych umiejętności zarządczych i przywódczych (m.in. negocjacji, interpersonalnych, zarządzania sobą, czasem i zespołem). 4. Zrealizowanie pierwszego w Polsce programu studiów MBA- Przywódca Strategiczny, dostosowanego do potrzeb polskich menedżerów, łączącego cechy programu akademickiego (wiedza ogólna) i programu rozwoju umiejętności menedżerskich (praktyka). 5. Zmniejszenie dysproporcji w udziale K w programach studiów MBA prowadzonych przez PG (wzrost udziału K w programie studiów MBA do 40% w porównaniu do średniego wynoszącego na PG - 30%). Produkty: 1.Liczba osób uczestniczących w studiach: 20 (8K 12M). Wskaźnik: 100% osób zaplanowanych do uczestnictwa w studiach zostanie zrekrutowanych. 2. Liczba uczestnikogodzin (uh): 9770 uh. Wskaźnik: min. 80% zaplanowanych do realizacji uh będzie zrealizowanych 3. Liczba godzin pracy wykładowców: 1106 h. Wskaźnik: 100% zaplanowanych do realizacji godzin zostanie zrealizowanych. 4. Liczba godzin pracy wykładowców-praktyków, którzy w latach 2007-2009 zdobyli doświadczenie zawodowe w instytucji niebędącej uczelnią w obszarze, w którym nauczają. Wskaźnik: 6,5% ogólnej liczby godzin pracy wykładowców (tj. min. 72 h). 5. Liczba osób kończących studia: 20 (8K 12M). Wskaźnik: zdobycie dyplomu ukończenia studiów przez min. 80% rozpoczynających studia, tj. 16 osób (6K 10M). Rezultaty twarde projektu: 1. Liczba osób, które skorzystały ze wsparcia - wskaźnik: 85% rozpoczynających studia, tj. 17 os. (6K 11M) ukończy studia (bez lub ze złożeniem egzaminu dyplomowego). 2. Liczba osób, które zdobyły wiedzę z tematyki objętej programem studiów: wskaźnik - min. 80% uczestniczących w module złoży z wynikiem pozytywnym egzamin go kończący. 3. Liczba osób, które podniosły kwalifikacje z tematyki objętej programem studiów - wskaźnik: 80% kończących zajęcia dydaktyczne podniesie kwalifikacje o min. 30%. 4. Wzrost procentowego wskaźnika udziału kobiet w studiach MBA organizowanych przez WZIE PG - wskaźnik: wzrost wskaźnika o min. 10% (z 30% do 40%). Rezultaty miękkie 1. min. 80% uczestników (6K 10M) będzie usatysfakcjonowanych z otrzymanego wsparcia dydaktycznego. Wskaźnik: jakość wsparcia oceniona na min. 3,5 pkt w 5-punktowej skali. 2. Nabycie umiejętności przywódczych i identyfikowania oraz interpretacji procesów biznesowych oraz strategicznego myślenia u min. 80% uczestników. Wskaźnik: wzrost umiejętności u 80% kończących studia o min. 20%. 3. Podwyższenie zawodowych i osobistych aspiracji, wzrost zaufania we własne siły. Wskaźnik: wzrost aspiracji/zaufania u 80% kończących studia o min. 20%. Dofinansowanie w łącznej wysokości, nie przekraczającej 650 763,28 PLN: - w formie płatności ze środków europejskich w kwocie 553 148,78 PLN - w formie dotacji celowej z budżetu krajowego w kwocie 97 614,50 PLN Wkład własny Beneficjenta: 108 295,50 PLN Kwota wydatków kwalifikowanych: 759 058,78PLN Kwota wydatków podlegająca audytowi zewnętrznemu: 451 239,19 PLN. W ramach dotychczasowej realizacji projektu złożono 7 wniosków o płatność na łączną wartość 451 239,19 PLN. Planowane jest złożenie jeszcze 2 wniosków o płatność, zgodnie z zatwierdzonym w umowie o dofinansowanie harmonogramem realizacji projektu. Wniosek o płatność nr 1, za okres 2011.01.01-2011.05.31, na kwotę 32 828,2 PLN. Wniosek o płatność nr 2, za okres 2011.06.01-2011.08.31, na kwotę 34 718,67 PLN. Wniosek o płatność nr 3, za okres 2011.09.01-2011.11.30, na kwotę 74 792,68 PLN. Wniosek o płatność nr 4, za okres 2011.12.01-2012.02.29, na kwotę 67 897,65 PLN. Wniosek o płatność nr 5, za okres 2012.03.01-2012.05.31, na kwotę 101 890,23 PLN. Wniosek o płatność nr 6, za okres 2012.06.01-2012.08.31, na kwotę 32 451,85 PLN. Wniosek o płatność nr 7, za okres 2012.09.01-2012.11.30, na kwotę 106 659,91 PLN. Kwota wydatków zatwierdzonych przez PARP: 344 579,28 PLN. Na weryfikację i zatwierdzenie oczekuje kwota rozliczona 7 wnioskiem o płatność. Wówczas kwota wydatków zatwierdzonych przez PARP wyniesie: 451 239,19. 4.3 Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.3.1 Przedłożenia pisemnego zobowiązania, iż wykona audyt zewnętrzny projektu zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz ze standardami realizacji audytu. Wytyczne dostępne na stronie: http://www.efs.gov.pl Dokumenty Strony Dokumenty.aspx oraz na stronie: http://pokl.parp.gov.pl index index 1255 (Zasady realizacji projektów; Załącznik nr 2 Wymagania dotyczące audytu). 4.3.2 Przeprowadzenia usługi audytu, którego zakres nie będzie węższy niż wymagania Instytucji Zarządzającej zawartej w Zasadach Kontroli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Załącznik nr 7 ww. Zasad - Wzór listy sprawdzającej do kontroli na miejscu projektu), http://www.efs.gov.pl Dokumenty Strony Dokumenty.aspx 4.3.3 Sporządzenia sprawozdania (raportu) z przeprowadzonego audytu. Zamawiającemu przysługuje prawo zapoznania się ze sprawozdaniem audytora i wniesienia uwag do jego treści. 4.3.4 Dołączenia do raportu zestawienia badanych dokumentów potwierdzających faktyczną realizację działań w projekcie, w tym dokumentów księgowych. 4.3.5 Zawarcia w raporcie z przeprowadzonego audytu zewnętrznego opisów wszystkich elementów wymaganych przez Wytyczne. Raport powinien również zawierać opinię o stwierdzeniu ewentualnych zagrożeń dla realizacji projektu wraz ze wskazaniem przyczyn oraz działań zapobiegawczych i naprawczych. 4.3.6 Przechowywania dokumentacji audytu przez okres min. 5 lat od końca roku, w którym audyt został przeprowadzony oraz do udzielania niezbędnych wyjaśnień w zakresie objętym audytem i wykonywania korekt/poprawek w sporządzonym sprawozdaniu na wniosek Zamawiającego. Poprawki, o których mowa będą dokonywane również w okresie następującym po formalnym odbiorze sprawozdania oraz dokonaniu zapłaty za wykonaną usługę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach