Sąd Apelacyjny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-156 Katowice, Al. Korfantego 117/119
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2004691
- Data zamieszczenia: 2014-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Katowicach
Al. Korfantego 117/119
40-156 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2004691
REGON: 00350266000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia w zakresie eksploatacji i obsługi systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie modułów: FI, FM i PSCD dla sądów apelacji katowickiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego apelacji katowickiej - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach FM, FI i PSCD. Wsparcie polegać będzie na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu, z użyciem funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem faktycznych zadań jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach FM, FI i PSCD w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników. Usługa realizowana w maksymalnym wymiarze do 230 dni roboczych konsultacji, w ramach Obszarów wsparcia, w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a) Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego: opis organizacji procesu wsparcia, cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach wsparcia, harmonogram świadczenia wsparcia. b) Wsparcie pracowników Zamawiającego w eksploatacji systemu ZSRK we wskazanej lokalizacji w oparciu o Plan wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą. c) Koordynację prac we współdziałaniu z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Amms / Infomedica
Dodano: 2016-06-23 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Wojewódzki Zbiór Meldunkowy (WZM)
Dodano: 2014-05-28 - Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Infomedica
Dodano: 2014-05-08 - Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Infomedica
Dodano: 2014-04-18 - WSPARCIE TECHNICZNE MODUŁU CLO_KRT
Dodano: 2012-11-29 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na zakup usługi wsparcia technicznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Dodano: 2012-11-29 - zakup usług wsparcia technicznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
Dodano: 2012-11-26 - Przetarg nieograniczony na zakup usługi wsparcia technicznego (dla urządzeń FORTINET) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Dodano: 2012-11-16