Przetargi.pl
Usługa wsparcia w zakresie eksploatacji i obsługi systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie modułów: FI, FM i PSCD dla sądów apelacji katowickiej

Sąd Apelacyjny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-156 Katowice, Al. Korfantego 117/119
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2004691
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Katowicach
    Al. Korfantego 117/119
    40-156 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2004691
    REGON: 00350266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia w zakresie eksploatacji i obsługi systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie modułów: FI, FM i PSCD dla sądów apelacji katowickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego apelacji katowickiej - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach FM, FI i PSCD. Wsparcie polegać będzie na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu, z użyciem funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem faktycznych zadań jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach FM, FI i PSCD w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników. Usługa realizowana w maksymalnym wymiarze do 230 dni roboczych konsultacji, w ramach Obszarów wsparcia, w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a) Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego: opis organizacji procesu wsparcia, cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach wsparcia, harmonogram świadczenia wsparcia. b) Wsparcie pracowników Zamawiającego w eksploatacji systemu ZSRK we wskazanej lokalizacji w oparciu o Plan wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą. c) Koordynację prac we współdziałaniu z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach