Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15 15
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
REGON: 15152765800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro na zakup usługi wsparcia technicznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 36 miesięczne wsparcie serwisowe producenta na poziomie 5x9xNBD na macierz dyskową EMC AX4 o numerze seryjnym SL7E2094800001, w ramach którego Zamawiający otrzymuje: Wsparcie (Kontrakt serwisowy) obejmujący okres od 31.01.2013 r. do 30.01.2016 r. Dostęp do portalu wsparcia użytkownika EMC Powerlink (powerlink.emc.com), zawierający: - Dokumentację techniczną, - Bazę wiedzy, - Możliwość składania zgłoszeń serwisowych (Case). Możliwość telefonicznego zgłaszania problemów ze sprzętem (7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę) bezpośrednio do punktu serwisowego producenta EMC (tel. 0-800-684-000). Wsparcie techniczne na miejscu instalacji urządzeń od poniedziałku do piątku z czasem reakcji NBD (następny dzień roboczy). Uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego. 2. 36 miesięczne wsparcie serwisowe producenta na posiadane licencje : NETWORKER SERVER WORKGROUP ED WIN/LIN - 1 szt. NETWORKER DISKBACKUP OPT TIER 1: 1TB - 1 szt. w ramach którego Zamawiający otrzymuje: Wsparcie (Kontrakt serwisowy) obejmujący okres od 04.12.2012 r. do 03.12.2015 r, Dostęp do portalu wsparcia użytkownika EMC Powerlink (powerlink.emc.com), zawierający: - Dokumentację techniczną, - Bazę wiedzy, - Możliwość składania zgłoszeń serwisowych (Case), - Możliwość aktualizacji oprogramowania. 3. 36 miesięczne wsparcie serwisowe producenta na poziomie 5x9xNBD na serwery HP DL380 o numerach seryjnych GB8950CERB, GB8950CERC, w ramach którego Zamawiający otrzymuje: Wsparcie (Kontrakt serwisowy) obejmujący okres od 16.01.2013 r. do 15.01.2016 r. Wsparcie techniczne na miejscu instalacji urządzeń od poniedziałku do piątku z czasem reakcji NBD (następny dzień roboczy). Możliwość zgłaszania przypadków serwisowych 24h/dobę 7 dni w tygodniu, Możliwość telefonicznego zgłaszania problemów z urządzeniami (5 dni w tygodniu - dni powszednie - w godzinach od 8:00 do 17:00) do rozwiązania przez inżynierów producenta urządzeń, Uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego, Możliwość aktualizacji oprogramowania firmware. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bip.czestochowa.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Amms / Infomedica
Dodano: 2016-06-23 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Wojewódzki Zbiór Meldunkowy (WZM)
Dodano: 2014-05-28 - Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Infomedica
Dodano: 2014-05-08 - Usługa objęcia nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Infomedica
Dodano: 2014-04-18 - Usługa wsparcia w zakresie eksploatacji i obsługi systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie modułów: FI, FM i PSCD dla sądów apelacji katowickiej
Dodano: 2014-01-24 - WSPARCIE TECHNICZNE MODUŁU CLO_KRT
Dodano: 2012-11-29 - zakup usług wsparcia technicznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
Dodano: 2012-11-26 - Przetarg nieograniczony na zakup usługi wsparcia technicznego (dla urządzeń FORTINET) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Dodano: 2012-11-16