Przetargi.pl
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową ulic w Zielonce

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową ulic w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ulic w Zielonce ". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wielobranżowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Jagiełłowicza w Zielonce; Roboty drogowe w ramach niniejszego nadzoru będą polegać na budowie ulicy Jagiełłowicza o długości ca. 240 mb: W zakres przewidywanych prac wchodzi m.in.:  sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy;  przestawienie kolidujących ogrodzeń,  wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,  rozbiórka istniejących nawierzchni,  przebudowa (demontaż i budowa) sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia,  przebudowa (demontaż i budowa) sieci telekomunikacyjnej,  budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,  budowa kablowej linii oświetlenia drogowego,  budowa układu drogowego ulicy Jagiełłowicza w tym: budowa chodnika, budowa zjazdów, budowa jezdni asfaltowej,  wprowadzenie stałej organizacji ruchu  zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie potwierdzenia o niewniesieniu sprzeciwu na złożone zawiadomienie, lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez „KaMPaS Paweł Baran” w zakresie: 1) w branży drogowej 2) w branży sanitarnej 3) w branży elektrycznej 4) w branży teletechnicznej 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 6) stała organizacja ruchu 2) wielobranżowy nadzór inwestorski nad budową ul. Bankowej w Zielonce. Roboty drogowe w ramach niniejszego nadzoru będą polegać na rozbudowie ulicy Bankowej o długości ca 619 mb. W zakres przewidywanych prac wchodzi m.in.:  sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy,  przestawienie kolidujących ogrodzeń,  wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,  rozbiórka istniejących nawierzchni (przekazanie materiałów z rozbiórki Zamawiającemu, tj. płyty MON),  przebudowa (demontaż i budowa) sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia,  przebudowa (demontaż i budowa) sieci wodociągowej z przyłączami,  przebudowa (demontaż i budowa) odcinka sieci gazowej,  przebudowa (demontaż i budowa) sieci telekomunikacyjnej,  budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,  budowa układu drogowego ulicy Bankowej w tym: budowa chodnika, budowa ciągu pieszo – rowerowego, budowa zjazdów, budowa jezdni asfaltowej, budowa wyniesionych skrzyżowań,  wprowadzenie stałej organizacji ruchu,  zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie potwierdzenia o niewniesieniu sprzeciwu na złożone zawiadomienie, lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez „Zarząd Inwestycji Sp. z o.o.” w zakresie: 7) w branży drogowej 8) w branży sanitarnej 9) w branży elektrycznej 10) w branży teletechniczne 11) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 12) stała organizacja ruchu Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie: bip.zielonka.pl w zakładce zamówienia publiczne, rok 2020:  postępowanie nr 2 – Budowa drogi gminnej ul. Jagiełłowicza w Zielonce  postępowanie nr 4 – Rozbudowa drogi gminnej ul. Bankowej w Zielonce Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) należytego zapoznania się z dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami z wykonawcami poszczególnych robót, wytycznymi, opracowaniami dodatkowymi, decyzjami administracyjnymi; 2) należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym terenu inwestycji 3) reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę; 4) sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego; 5) kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru; 6) wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami; 7) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 8) uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego; 9) kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska; 10) nie mniej niż 2 razy w tygodniu kontroli robót budowlanych na placu budowy, 11) bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej; 12) informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia; 13) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy; 14) wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej; 15) wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia; 16) weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych; 17) opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu; 18) informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawców, wykonawcy projektu lub osób trzecich; 19) sporządzania protokołów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego; 20) wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego; 21) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych; 22) wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym); 23) współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania przez jednostki zewnętrzne, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania; 24) współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.; 25) przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć. 2. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach