Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg
- Adres: 05220 Zielonka, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
ul. Lipowa 5
05220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
REGON: 69291401200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Dziennikarskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Dziennikarskiej w Zielonce. Roboty drogowe w ramach niniejszego nadzoru będą polegać na budowie ulicy Dziennikarskiej o długości ca 353,50 mb. Poszczególne elementy obiektu realizowane będą w następującej kolejności: 1. sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 2. wycinka drzew zgodnie z wykazem, 3. przestawienie kolidujących ogrodzeń, 4. rozbiórka istniejących nawierzchni, 5. przebudowa (demontaż i budowa) sieci teletechnicznej – przestawienie słupów telekomunikacyjnych, 6. zabudowa rowu melioracyjnego i budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, 7. budowa kablowej linii oświetlenia drogowego, 8. przebudowa zasilania oświetlenia stadionu, 9. budowa układu drogowego ulicy Dziennikarskiej w tym: budowa chodnika, budowa ścieżki rowerowej, budowa zjazdów, budowa jezdni asfaltowej, 10. aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez „DROMAX S.C.” w zakresie: branży drogowej branży sanitarnej branży elektrycznej branży teletechnicznej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót przedmiary robót Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie: bip.zielonka.pl w zakładce zamówienia publiczne, rok 2018, postępowanie nr 20 – Budowa drogi gminnej ul. Dziennikarskiej w Zielonce. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) należytego zapoznania się dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami, wytycznymi, opracowaniami, decyzjami administracyjnymi; 2) należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym nieruchomości na której prowadzone będą roboty budowlane 3) reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę; 4) sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego; 5) kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru; 6) wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami; 7) ścisłej współpracy z Zamawiającym i podmiotami prowadzącymi nadzór autorski realizowanych prac. 8) uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego; 9) kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska; 10) bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej; 11) informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia; 12) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy; 13) wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej; 14) wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia; 15) weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych; 16) opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu; 17) informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawcom, wykonawcy projektu lub osób trzecich; 18) sporządzania protokółów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego; 19) wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego; 20) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych; 21) wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym); 22) współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania; 23) współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.; 24) przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć. 2. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09