Gmina Pułtusk ogłasza przetarg
- Adres: 06100 Pułtusk, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 920 391 , fax. 236 924 296
- Data zamieszczenia: 2018-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
ul. Rynek 41
06100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 236 920 391, fax. 236 924 296
REGON: 13037790700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie zarządzania projektami unijnymi – pełnienie funkcji koordynatora - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla poszczególnych projektów, rekomendowanych do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X. Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.01 z podziałem na 5 części ze względu, iż ww. projekt będzie realizowany w 5 placówkach na terenie Gminy Pułtusk. Beneficjentem projektów jest Gmina Pułtusk. Realizatorami projektów są szkoły podstawowe z Gminy Pułtusk, w tym: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku 2. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Pułtusku 3. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku 4. Publiczna Szkoła Podstawowa im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie oraz Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przemiarowie 5. Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku Zakres wszystkich projektów obejmuje: realizację zajęć dodatkowych dla uczniów, realizację kursów i szkoleń dla nauczycieli, zakup sprzętu (m.in. komputery, drukarki, projektory multimedialne) oraz wyposażania sal (m.in. materiały i pomoce dydaktyczne). 3.3. Zakres obowiązków dla każdego Koordynatora: 1) Realizacja programu z przyjętym harmonogramem i kosztorysem. 2) Planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrażanie projektu; w szczególności nadzorowanie formalnej i organizacyjnej obsługi uczestników projektu oraz zleceniobiorców i dostawców. 3) Przygotowanie szacowania wartości zakupów i usług, przygotowanie dokumentacji do zapytań ofertowych i przetargów oraz propozycji umów zawieranych w trakcie realizacji projektów pod względem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawem zamówień publicznych. 4) Przygotowanie propozycji umów zawartych w trakcie realizacji projektu pod względem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawem zamówień publicznych. 5) Współpraca z wykonawcami wszystkich zadań w projekcie, w tym przede wszystkim z obsługą księgową, asystentem projektu, szkolnym sekretarzem projektu. 6) Opracowanie kluczowych dokumentów związanych z realizacją Projektu (w tym: regulaminów, formularzy, dokumentów związanych z organizacją promocji Projektu) 7) Promocja projektu. 8) Wprowadzanie danych Uczestników projektu do systemu SL2014, wprowadzanie danych personelu do bazy w systemie SL2014, przygotowywanie wniosków o płatność w systemie SL 2014 z niezbędnymi załącznikami i poprawkami zgłaszanymi przez Instytucję Pośredniczącą. 9) Weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac. 10) Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z dokumentami strategicznymi oraz budżetem i harmonogramem projektu; w szczególności nadzór nad prawidłową realizacją zamówień. 11) Bieżący monitoring postępu realizacji projektu i osiąganych wskaźników i rezultatów. 12) Dokonywanie podziału zadań merytorycznych między poszczególne osoby. 13) Bieżące kontakty i reprezentowanie projektu wobec Instytucji Pośredniczącej. 14) Weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac. 15) Organizowanie spotkań zespołu projektowego w celu weryfikacji postępu w projekcie. 16) Obecność i reprezentowanie Gminy Pułtusk podczas kontroli projektu dokonywanych przez wyznaczone do tego instytucje. 17) Zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami obowiązującymi w ramach RPO WM, a w szczególności zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 18) Wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie po uprzednim uzgodnieniu ich z opiekunem projektu oraz podmiotem zlecającym zarządzanie. 19) Przygotowanie opisu postępu merytorycznego do wniosku o płatność. 20) Dokonanie ewaluacji projektu. 21) Przygotowanie dokumentacji do zakończenia projektu. 22) Zapewnienie przestrzegania na każdym etapie realizacji projektu zasady równości szans kobiet i mężczyzn. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75112100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną