Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu ,„Kreatywna szkoła w Gminie Mińsk Mazowiecki”

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu ,„Kreatywna szkoła w Gminie Mińsk Mazowiecki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora w ramach realizowanego projektu pn. „Kreatywna szkoła w Gminie Mińsk Mazowiecki”. Do koordynatora będzie należało: 1) prowadzenie dokumentacji projektu, z wyłączeniem PZP oraz dokumentacji księgowej i kadrowej, 2) przygotowanie propozycji Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz pomoc w udzielaniu odpowiedzi w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia, 3) sporządzanie wniosków o płatność, 4) organizacja wszystkich form wsparcia we współpracy z Zamawiającym oraz ze szkołami uczestniczącymi w projekcie 5) obsługa systemu SL, 6) prowadzenie monitoringu uczestników/czek oraz personelu projektu, 7) sporządzanie sprawozdań, 8) prowadzenie odbiorów usług, dostaw i robót niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z Zamawiającym, 9) opisywanie dokumentów finansowych w zakresie związanym z finansowaniem ze środków UE we współpracy z personelem księgowo-kadrowym Zamawiającego, 10) przygotowanie dokumentów związanych z rekrutacją i udziałem w projekcie jego uczestników/czek, 11) prowadzenie korespondencji z instytucją finansującą, 12) współpraca z przedstawicielami szkół biorących udział w projekcie, 13) przestrzeganie zasad informacji i promocji o projekcie, proponowanie działań promocyjno-informacyjnych, 14) nadzór i współpraca z innymi wykonawcami realizującymi zadania projektowe 15) weryfikacja dokumentacji projektowej, 16) prowadzenie działań monitoringowych i ewaluacyjnych, 17) konsultowanie wszystkich działań z Zamawiającym, 18) wskazywanie potencjalnych zagrożeń i ryzyk i proponowanie działań prewencyjnych, 19) doradztwo dla działu księgowo – kadrowego, 20) udział w kontrolach oraz gotowość do składania wyjaśnień 21) współpraca z Instytucją Pośredniczącą, Instytucją Zarządzającą w zakresie realizacji projektu. 2. 3. Zamawiający wymaga min. raz w tygodniu wykonywania usługi w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminu Mińsk Mazowiecki oraz w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego jak również udzielania odpowiedzi pod wskazanym numerem telefonu i poprzez pocztę elektroniczną w godzinach pracy Urzędu Gminu Mińsk Mazowiecki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75112100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust 3 pkt 1-3 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust.3 stosuje się odpowiednio. 5. Oferta musi zawierać: -Formularz oferty -Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) -Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) -Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach