Przetargi.pl
Usługa w zakresie zadania Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2012 roku

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2615505 , fax. 024 2615189
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności 3A 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 024 2615505, fax. 024 2615189
    REGON: 00053358700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbielsk.big.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie zadania Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zadania Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2012 roku Zakres zamówienia obejmuje następującą sekwencji czynności wykonywanych przez Wykonawcę: 1 załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu, pokryć dachowych zawierających azbest z wskazywanych na bieżąco przez Zamawiającego posesji z terenu Gminy Bielsk 2 transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą, 4 zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest, 5 prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem MŚ z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. Nr 30 poz. 213) 6 przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług. Zamawiający sukcesywnie wskazywać będzie Wykonawcy w czasie trwania zamówienia budynki, które zostaną objęte ww usługą. 1.1 Zamawiający dopuszcza czasowe magazynowanie odpadów zawierających azbest uzyskanych z realizacji przedmiotu zamówienia w czasie trwania zamówienia. 1.2 Zamawiający zakłada realizację przedmiotu zamówienia polegającego na odbiorze już zdemontowanych przez właścicieli posesji pokryć dachowych, załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu i transport do miejsca ich unieszkodliwienia. 1.3 Zamawiający przewiduje, iż w czasie obowiązywania niniejszego zamówienia ilość odpadów azbestowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych może kształtować się pomiędzy następującymi wielkościami od 1500 m2 do 15000 m2. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż w powyższym postępowaniu nie są usuwane wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000kgm? lub inne mocno uszkodzone a także wyroby zawierające krokidolit. 1.4 Cena w rozumieniu powyższych zapisów to cena łączna czasowego magazynowania, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz zdeponowania na składowisku odpadów 1 metra kwadratowego azbestu z zabudowań indywidualnych oraz inwentarskich z terenu Gminy Bielsk oraz wszelkich czynności z tym związanych określonych jako przedmiot zamówienia. Dla potrzeb rozliczenia sposób obliczania ilości odpadów zawierających azbest [m2] stanowi iloczyn liczby płyt azbestowych stanowiących pokrycie dachowe i powierzchni w [m2] jednej zdemontowanej płyty. Dla potrzeb rozliczenia przelicznik odbioru odpadów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych stanowi iloraz liczby faktycznej masy odpadów i liczby uśrednionego wskaźnika wagi 1m2 płyt azbestowych (1m2 - 11,5 kg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach