Przetargi.pl
Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Oznaczenie sprawy: OZ/U/18/77/TB.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Akademicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322371334 , fax. 322371334
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    Akademicka 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322371334, fax. 322371334
    REGON: 000001637
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Oznaczenie sprawy: OZ/U/18/77/TB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej (z wyłączeniem budynków mieszkalnych), tj. w szczególności korzystanie przez Zamawiającego z pojemników, odbiór, transport i składowanie odpadów, z podziałem na 2 części: w Gliwicach i Katowicach. 2. CPV: 90.50.00.00-2 – usługi związane z odpadami. 3. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. lub do wyczerpania ceny przedmiotu zamówienia powiększonej o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ. 4. Prawo opcji (dotyczy części 1 i 2): a) Zamawiający skorzysta z opcji w przypadkach dla niego korzystnych, zgodnych z zapisami specyfikacji i wynikających z zawartej z Wykonawcą umowy, w szczególności np.: - zwiększenia liczby punktów odbioru odpadów, (w tym w innym obiekcie niż dotychczasowe) lub zmniejszenia liczby punktów odbioru odpadów, - zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania w istniejących punktach odbioru odpadów, b) Podane w tabelach w Formularzu Ofertowym ilości są ilościami planowanymi dla poszczególnych pozycji (asortymentów). Rzeczywista ilość nabywanych usług będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych pozycjach (asortymentach) ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezamówienia wszystkich pozycji (asortymentów) lub pełnej ilości danego asortymentu. c) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część usług ujętą w Formularzu Ofertowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia jedynie w zakresie do 30% łącznej wartości (tj. ceny przedmiotu zamówienia) wynikającej z Formularza Ofertowego. Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość pełnego zakresu asortymentów zawartych w Formularzu Ofertowym powiększonej o 15% tj. Zamawiający uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia o 15% jego wartości. Zamawiający nie określa, które konkretnie elementy usługi będą realizowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości realizowanej usługi będącej przedmiotem zamówienia. d) Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy o okres nie dłuższy niż dwanaście miesięcy. Uprawnienie to przysługuje Zamawiającemu w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany ilościowy lub wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej 30 dni przed upływem pierwotnego terminu, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową usług i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 30% wartości usług. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 7 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę aktualnych stosownych uprawnień do wykonywania działalności i czynności związanych z przedmiotem zamówienia - aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, tj. co najmniej: wszystkich odpadów o kodach z grupy 20 oraz wszystkich odpadów o kodach z grupy 15 01 – wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm. tj. Dz.U. poz. 1454 z dnia 5 lipca 2018 r.) w zakresie miast, których dotyczy przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach