Przetargi.pl
Usługa w zakresie wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej

SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, Witolda Antesa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 214 83 01, , fax. 32 214 83 02
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
    Witolda Antesa 11
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 214 83 01, , fax. 32 214 83 02
    REGON: 27658125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pszczyna.pl; https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca SZPITAL POWIATOWY W PSZCZYNIE. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z podziałem na pakiety 1 – 28. 1. Przedmiotowa usługa obejmuje zlecenie wykonywania usług serwisowych polegających na: a) utrzymanie sprawności techniczno – eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem b) wykonywaniu planowanych czynności konserwacyjno-przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych oraz stanu technicznego sprzętu medycznego, c) wystawianie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu techniczngo) z wykonanych czynności, d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego e) prowadzenie kart naprawy urządzeń f) nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem g) wymiana części zużywalnych, typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach (np. pakietów serwisowych, itp.) h) przeprowadzenie testów MPE w przypadku endoskopów i) legalizacja j) wzorcowanie k) kalibracja l) walidacja m) aktualizacja oprogramowania wymaganego przez producenta (jeśli dotyczy określonego sprzętu) n) sprawdzanie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, o) ustawianie ( regulacja ) parametrów wymaganych przez producenta danych urządzeń p) testy bezpieczeństwa elektrycznego wg normy PN-EN 62 353 lub PN-EN 60 601 ( w stosunku do urządzeń, które tego wymagają) q) określenie rodzaju uszkodzenia r) naprawę zużytych podzespołów lub ich wymiana s) wymiana materiałów eksploatacyjnych t) naprawa sprzętu/aparatury medycznej u) sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nienadających się do dalszej eksploatacji 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjno-przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą oraz powszechnie obowiązującymi przepisami. 3. Zakończenie przeglądu i konserwacji następuje w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia Zamawiającego. 4. Czynności naprawy obejmują termin 2 dni roboczych, przy czym w przypadku naprawy wymagającej zastosowania części zamiennych 7 dni roboczych. 5. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w celu podjęcia działań naprawczych wynosi 48 godzin. 6. W przypadku wyłączenia sprzętu/aparatury z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym sprzęcie/aparaturze czytelnej informacji: urządzenie niesprawne – nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy – nie używać. 7. W cenie za wykonywanie przedmiotowej usługi, Wykonawca musi uwzględnić koszty związane z obsługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki) sprzętu. 8. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu/aparatury, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów bhp i p/poż. 9. Usługi Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, transport sprzętu i aparatury ma być uwzględniony w cenie usługi, Zamawiający nie ponosi kosztów transportu. 10. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego – zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu i aparatury oraz w przypadku awarii. Upoważnieni do zgłaszania sprzętu i aparatury do przeglądów będą: Kierownik Działu Technicznego, lub upoważniony pracownik Działu Technicznego ds. aparatury medycznej. 11. Przeglądy techniczne i konserwacje to wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta sprzętu, polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzaniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych, badania bezpieczeństwa elektrycznego wg normy PN-EN 62 353 lub PN-EN 60 601 ( w stosunku do urządzeń, które tego wymagają) i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego sprzętu. 12. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu . Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Zamawiającego . 13. Przedmiot zamówienia będą wykonywać osoby posiadające dokument upoważniający do wykonywania przeglądów technicznych, napraw, konserwacji urządzeń i sprzętu medycznego, osoby posiadające wymagane uprawnienia, zaświadczenia, kwalifikacje doświadczenie i przygotowanie zawodowe do wykonywania przeglądów, konserwacji i napraw aparatury medycznej. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu i aparatury podlegających przedmiotowej usłudze w wyniku przeprowadzonych postępowań kasacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Upoważnienie do podpisywania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oferta wspólna musi wskazywać pełnomocnika o reprezentowaniu w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy - udokumentowanie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy/om zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ Wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ: Przedmiot zamówienia - Formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach