Przetargi.pl
Usługa w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć warsztatowych w oparciu o metodę Racjonalnej Terapii Zachowania dla uczestników projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 832 885 , fax. 446 832 855
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kościuszki 10
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 832 885, fax. 446 832 855
    REGON: 47007860000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops-radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć warsztatowych w oparciu o metodę Racjonalnej Terapii Zachowania dla uczestników projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia grupowych zajęć warsztatowych w oparciu o metodę Racjonalnej Terapii Zachowania w wymiarze 48 godzin dydaktycznych dla grupy (łącznie 240 godzin dydaktycznych) dla maksymalnie 50 osób (podzielonych na 5 grup do 10 osób) - uczestników projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3.2 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV: Główny przedmiot: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne; Dodatkowy przedmiot: 85312320-8 usługi doradztwa 3.3 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Celem głównym przeprowadzenia zajęć jest poprawa funkcjonowania osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem w sferze społecznej i zawodowej. 2. Realizacja usługi musi zakończyć się do dnia 30.09.2019 r. 3. Miejsce odbywania się szkolenia: siedziba Zamawiającego. 4. Zamawiający zapewnia dostęp do sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku, w której będą odbywać się zajęcia. Sala będzie wyposażona w podstawowy sprzęt szkoleniowy. 5. Uczestnicy zajęć muszą mieć zapewnione wszelkie niezbędne do prowadzenia zajęć materiały. Każdy uczestnik zajęć musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: zestaw materiałów szkoleniowych i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką zajęć, zeszyt formatu A4, zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały każdy uczestnik zajęć musi otrzymać w teczce tekturowej. Materiały, które uczestnicy zajęć otrzymują na własność winny być nowe – nieużywane. Materiały powinny być adekwatne do treści zajęć oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udokumentować tę okoliczność na żądanie Zamawiającego (np. poprzez rachunki lub faktury VAT za zakup materiałów). 6. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom w pierwszym dniu zajęć. 7. Miejsce realizacji zajęć, wszelkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę, dotyczące uczestnictwa osób w szkoleniu finansowanym z EFS, winny zawierać informacje o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć, a także winny być opatrzone • znakiem Funduszy Europejskich z nazwą programu – Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, • logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu – Europejski Fundusz Społeczny. Wzór oznakowania dostępny na stronie http://wuplodz.praca.gov.pl/web/rpo-wl/poznaj-zasady-promowania-projektu. 8. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć również w innych niż wyżej określono dniach, godzinach i wymiarze. Każde odstępstwo od wymogu, wymaga wyraźnej zgody Zamawiającego oraz uzgodnienia przez Strony. 9. Zajęcia będą realizowane zgodnie z modelem terapeutycznym „ABCD Emocji“ – uwzględniającym skąd biorą się emocje, tj.: A – Zdarzenie aktywujące (Twoje spostrzeżenia), B – Przekonania (Twoje myśli i przekonania), C – Emocje (Twoje uczucia), D – Zachowanie fizyczne (Twoje działanie). 10. Zajęcia będą zawierały w swoim programie minimum następujące moduły: a) integracja i wprowadzenie do metody, b) podstawowe narzędzia Racjonalnej Terapii Zachowania, c) narzędzie pracy z przekonaniami (RSA) oraz warunki trwałej zmiany przekonań, d) wykorzystanie wyobraźni w zmianie i uczeniu się nawyków oraz praktyka pracy przekonaniami, e) motywacja do zmiany, f) możliwe obszary wykorzystania RTZ oraz podsumowanie warsztatów. 11. W czasie przerw wymagany jest obowiązkowo serwis kawowy składający się z: ciastek, kawy, herbaty, wody mineralnej – minimum 2 butelki/osobę, każda po 0,5 l, śmietanki do kawy lub mleka oraz cukru. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić serwis kawowy na każdy dzień prowadzenia zajęć bez względu na liczbę godzin dydaktycznych przewidzianych w danym dniu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie zajęć oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca zajęć i w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania dla uczestników. Kopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy. Minimalna suma ubezpieczenia to 10.000 zł na osobę. 13. Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizację poszczególnych zadań. Ustalenie terminu rozpoczęcia zajęć oraz Szczegółowego Harmonogramu nastąpi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i musi uwzględniać rozkład innych zajęć Uczestników Projektu. 14. Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o uczestnictwie. Zaświadczenia winny zawierać informację o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć oraz być opatrzone znakiem Funduszy Europejskich z nazwą programu – Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu – Europejski Fundusz Społeczny – według wzoru zamieszczonego na stronie: http://wuplodz.praca.gov.pl/web/rpo-wl/poznaj-zasady-promowania-projektu. W przypadku braku możliwości umieszczenia na ww. zaświadczeniach wskazanych informacji oraz logotypów Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające wymagane dane. 15. Wymagania dodatkowe. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Prowadzenie list obecności na zajęciach, zawierających: datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika, zakres tematyczny zajęć. 2) Przeprowadzenia badań ankietowych z uczestnikami projektu przed rozpoczęciem i po zakończeniu wsparcia, oceniających poziom osiągniętych rezultatów. 3) Sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zajęć: a. ilość osób objętych wsparciem, b. liczbę osób, które zakończyły wsparcie. 4) Udokumentowania na płycie CD lub innym elektronicznym nośniku, min. 20 zdjęć z prowadzonych zajęć. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania oświadczeń uczestników dotyczących wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz udostępnienia wizerunku i przeniesienia na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy autorskich praw do zdjęć na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 880 z późniejszymi zmianami). 5) Przekazania Zamawiającemu oryginałów: a. list obecności, b. ankiet wstępnych i końcowych, c. sprawozdania końcowego z realizacji usługi, d. płyty CD lub innego elektronicznego nośnika ze zdjęciami, oraz oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz udostępnieniu wizerunku, w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu całości zadania. 6) Dokumentacja, o której mowa wyżej winna być oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (wynikającymi z umowy o dofinansowanie projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany”), które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi, na wskazany przez Wykonawcę adres e – mail. 7) Przechowywania dokumentacji związanej z organizacją i przeprowadzeniem zajęć do roku 2024. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej nr RPLD.09.01.01–10–C015/16–00 dot. realizacji projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tj. z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 8) Udostępnienia dokumentacji dot. realizacji zajęć jednostkom kontrolnym w okresie do 2024 roku. 9) Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn. 16. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, w tym prawo wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcy, związanych z realizowaną usługą. W tym celu może zażądać od Wykonawcy oraz jego kadry niezbędnych dokumentów i informacji. 17. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie zajęć. 18. Za szkody nieumyślne wyrządzone przez uczestnika zajęć podczas ich trwania odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 19. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę / mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła, np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór karty czasu pracy i zbiorczej karty czasu pracy przygotowany będzie przez Zamawiającego. 20. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy / osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony danych osobowych uczestników zajęć oraz Zamawiającego, a także ochrony innych informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej. 22. Wykonawca zapewnia wysoką jakość usługi, wysokie kwalifikacje osób realizujących umowę oraz zapewnia, że osoba prowadząca zajęcia będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby uczestników zajęć. 23. Wszelkie należności wynikające z umowy Zamawiającego z Wykonawcą objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego. 24. Podane w SIWZ ilości osób (uczestników zajęć) są maksymalnymi wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę grup, w których realizowane będzie wsparcie (zgodnie z zapisami wzoru umowy), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie przeprowadzenia warsztatów dla maksymalnej ilości grup. 25. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas zajęć, oraz sporządzenia protokołu z wypadku ustalającego okoliczności i przyczyny oraz przekazania go Zamawiającemu i poszkodowanemu. 26. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż. 3.4 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy PZP. 3.5 Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. „KIS Radomsko - W kierunku zmiany”. 3.6 Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, uznając, że wykonywanie tych czynności nie będzie miało cech stosunku pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ.2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądźinformacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach