Przetargi.pl
Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 874 21 22 , fax. 46 874 21 68
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Konstytucji 3 Maja 42434
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 874 21 22, fax. 46 874 21 68
    REGON: 75073533000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-brzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób. Zadanie nr 1 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez prawnika usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie poradnictwa prawnego będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa z siedzibą w Brzezinach. 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy prawnej. W takim przypadku, prawnik będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy prawnej w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, prawnik będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że prawnik będzie zobowiązany do świadczenia pomocy prawnej w wymiarze 15 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6) Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy prawnej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku – 60 godzin w 2021 roku – 180 godzin w 2022 roku – 180 godzin w 2023 roku - 75 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy prawnej w danym okresie, liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia usług prawnych w poszczególnych latach. Zadanie nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez psychologa usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie pomocy psychologicznej będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy psychologicznej. W takim przypadku, psycholog będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, psycholog będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że psycholog będzie zobowiązany do świadczenia pomocy w wymiarze 25 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6) Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy psychologicznej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku – 100 godzin w 2021 roku – 300 godzin w 2022 roku – 300 godzin w 2023 roku - 125 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy psychologicznej w danym okresie, liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia usług psychologicznych w poszczególnych latach. Zadanie nr 3 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez pedagoga usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie pomocy pedagogicznej będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa z siedzibą w Brzezinach. 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy pedagogicznej. W takim przypadku, pedagog będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, pedagog będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że pedagog będzie zobowiązany do świadczenia pomocy w wymiarze 25 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6) Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy pedagogicznej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku – 100 godzin w 2021 roku – 300 godzin w 2022 roku – 300 godzin w 2023 roku - 125 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy pedagogicznej w danym okresie, liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia pomocy pedagogicznej w poszczególnych latach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załączniki nr 1/1, 1/2, 1/C do SIWZ, ( wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy na zadanie, na które składa ofertę) 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach