Przetargi.pl
„Usługa w zakresie odbioru i utylizacji odpadów komunalnych na potrzeby COZL”

Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli ogłasza przetarg

  • Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
    dr K. Jaczewskiego 7
    20-090 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 454 1762, 81 454 1762, fax. 81 747 63 27
    REGON: 43121936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa w zakresie odbioru i utylizacji odpadów komunalnych na potrzeby COZL”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa w zakresie odbioru i utylizacji odpadów komunalnych na potrzeby COZL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy uprawnień do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot postępowania – podstawa prawna Ustawa z dnia 09.06.2017r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) oraz Ustawa z dnia 08.12.2018r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie Lublin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wydany przez właściwy organ) dla odpadów stanowiących przedmiot postępowania (podstawa prawna Ustawa z dnia 09.06.2017r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2017r. poz. 1289) lub oświadczenia o zwolnieniu z obowiązku posiadania wpisu dla wybranych kodów odpadów ze wskazaniem podstawy prawnej zwolnienia ( w przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić każdy z wykonawców, który będzie wykonywał czynności wymagające zezwolenia) e) aktualnego zezwolenia / decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot postępowania – wydany przez właściwy organ (podstawa prawna Ustawa z dnia 08.12.2018r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub oświadczenia o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwolenia/ decyzji dla wybranych kodów odpadów ze wskazaniem podstawy prawnej zwolnienia (w przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić każdy z wykonawców, który będzie wykonywał czynności wymagające zezwolenia) f) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (określonych w rozdziale 4.2.3 SIWZ) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. g) uprawnień do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot postępowania – podstawa prawna Ustawa z dnia 09.06.2017r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) oraz Ustawa z dnia 08.12.2018r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach