Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki

Gmina Czemierniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-306 Czemierniki, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3513003 w. 22 , fax. 83 3513031
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czemierniki
    ul. Zamkowa 9
    21-306 Czemierniki, woj. lubelskie
    tel. 83 3513003 w. 22, fax. 83 3513031
    REGON: 53528000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugczemierniki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czemierniki oraz odbiór i transport odpadów z PSZOK. Obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy. Szacowana ilość odpadów w czasie trwania zamówienia 850 Mg. Na terenie gminy występuje około 1320 nieruchomości objętych systemem 4390 mieszkańców, a orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki to 200 km. Odbieranie selektywnych odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w pojemnikach i workach, następować będzie według ustalonego harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, z częstotliwością: a) papier – 1 raz na trzy miesiące, b) metale i tworzywa sztuczne – 1 raz w miesiącu c) szkło – jeden raz na dwa miesiące d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów – w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - 1 raz na dwa tygodnie, w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień - 1 raz w miesiącu. f) popioły paleniskowe w miesiącach : styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień - 1 raz w miesiącu g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – jeden raz w miesiącu. h) odpady gromadzone w kontenerach KP-7 ( PSZOK, cmentarz, Urząd Gminy) na zgłoszenie telefoniczne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje 2 razy odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy tj. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić mieszkańcom gminy Czemierniki worki na odpady komunalne selektywnie zbierane na warunkach opisanych w SIWZ. Odebrane od właścicieli nieruchomości oraz zgromadzone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpady komunalne w całości muszą być przekazane (bez jakiegokolwiek uszczuplania ilości) do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego, Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski, w zakresie posiadanego przez ten Zakład pozwolenia zintegrowanego (pozwolenie opublikowane na stronie internetowej www.zzok-adamki.pl ). Odpady odebrane z PSZOK inne niż wskazane w pozwoleniu zintegrowanym, o którym mowa wyżej powinny być przekazane do wybranej przez wykonawcę instalacji. Koszty zagospodarowania tych odpadów pokryje Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujących prace przy odbiorze i transportu odpadów komunalnych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek wskazany w ppkt 1) dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia przekaże Zamawiającemu oświadczenie że pracownicy wykonujący czynności o których mowa w ppkt 1) są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem liczby pracowników. 4) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności określone w ppkt 1), Wykonawca każdorazowo przekazuje Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych, nowe oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi na umowę o pracę. W tym celu Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami, umożliwiających sprawdzenie czy osoby, o których mowa w ppkt. 1) i 2) są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien być wpisany do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Czemierniki dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Czemierniki 2. Wykonawca powinien posiadać wpis w Rejestrze BDO i w dziale VII kody odpadów obejmujących przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, samodzielnie przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.– wzór określono w załączniku nr 7 do SIWZ. W raz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach