Przetargi.pl
Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Zadanie Nr 1 - Czterokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilościowym i harmonogramem określonym w zał. nr 1 do SIWZ (tabela nr 1). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzatnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli wystepują. Terminy zakończenia koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 15.06.2013r., 2. drugie koszenie do dnia 19.07.2013r., 3. trzecie koszenie do dnia 23.08.2013r., 4. czwarte koszenie do dnia 27.09.2013r. 2) Zadanie Nr 2 - Sześciokrotne koszenie pasów zieleni oraz skarp wzdłuż ściezki pieszo - rowerowej w Centrum Rekreacji w Juszkowie zgodnie z zakresem rzeczowo-ilościowym i harmonogramem określonym w zał. nr 1 do SIWZ (tabela nr 2). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, liście, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzatnięciem ścieżki pieszo - rowerowej po zakończeniu koszenia. Terminy zakończenia koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 10.06.2013r., 2. drugie koszenie do dnia 21.06.2013r., 3. trzecie koszenie do dnia 12.07.2013r, 4. czwarte koszenie do dnia 02.08.2013r, 5. piąte koszenie do dnia 30.08.2013r, 6. szóste koszenie do dnia 27.09.2013r. 3) Zadanie nr 3 - Trzykrotne mechaniczne koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg gminnych, zgodnie z zakresem i harmonogramem określonym w załączniku rzeczowo-ilościowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 3). Zadanie obejmuje również: - ręczne dokaszanie przy znakach, słupkach, barierach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia (szerokość koszenia poboczy to średnio 1m od krawędzi jezdni) oraz - zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) ze skoszonych terenów. Wszystkie wymagania realizacji i odbioru robót dla zadania nr 3 zostały opisane w Szczegółowej Specyfikacji technicznej (SST), która stanowi zał. nr 6 do SIWZ. Terminy zakończenia koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 21.06.2013r., 2. drugie koszenie do dnia 09.08.2013r., 3. trzecie koszenie do dnia 27.09.2013r. 3. Dodatkowe informacje: 1) Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na poszczególne zadania w zależności od zainteresowania. 2) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeprowadzienie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawającego. 3) Pisemnego odbioru wykonanych prac dokona sołtys wsi, na terenie której odbyło się koszenie lub pracownik merytoryczny Urzędu Gminy w terminie trzech dni roboczych od otrzymania powiadomienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie pracownika merytorycznego Urzędu Gminy o zakończeniu prac objętych pisemnym poleceniem wykonania. 5) Po odbiorze robót Wykonawca wystawi fakturę częściową za jednokrotne wykonanie przedmiotu zamówienia, załączając potwierdzenie wykonania usługi przez sołtysa danej wsi lub pracownika merytorycznego Urzędu Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach