Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew2016-2017 1) Mechaniczne wykaszanie traw z terenów zieleni gminnej i boisk gminnych. 2) Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew. 3) Sprzątanie placów zabaw. 4) Usuwanie żywopłotu. 5) Nasadzenia żywopłotu. 6) Cięcie i kształtowanie żywopłotu. w celu bieżącego utrzymania terenów Gminy Tczew stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017. II) Zakres prac obejmuje: dla 1) -wykaszanie terenów zieleni gminnej i boisk gminnych przy pomocy ciągnika rolniczego o mocy 60 KM, klasa 1,4 T umożliwiający sprzężenie i pracę z powierzoną przez Gminę Tczew kosiarką bijakową typu Votex RML 176, - wysokość koszenia - max. 4 cm. - zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy, - doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery , butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę) - Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał bieżących napraw kosiarki, - transport kosiarki z miejsca aktualnego postoju jak również zwrot po wykonaniu usługi (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) obciąża Wykonawcę, - Wykonawca będzie odpowiadał za powierzone mienie w okresie obowiązywania umowy i na własny koszt zapewni miejsce postojowe dla maszyny. dla 2) - ręczne wykaszanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew (m. in. okoszenie terenów świetlic wiejskich , remiz strażackich , placów zabaw) przy pomocy kos spalinowych o mocy min. 2 kW, - wysokość koszenia - max. 4 cm, - zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy, - realizacja usługi nie może spowodować zalegania trawy na sąsiednich działkach - w szczególności drogowych (jeżeli podczas koszenia wykoszona trawa będzie zalegać na terenach innych Wykonawca zapewni jej usunięcie np. poprzez zgrabienie), - Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu, - doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery , butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 3) - sprzątanie terenu placu zabaw (teren ogrodzony lub w przypadku braku ogrodzenia - 5 m w zasięgu urządzeń zabawowych), - opróżnianie koszy na śmieci, - zamiatanie terenu i grabienie liści, - wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę) dla 4) - usuwanie żywopłotu poprzez karczowanie, - wywóz żywopłotu, - uporządkowanie terenu po pracach, dla 5) - nasadzenia żywopłotu z gatunku jarząb w rozstawie co 3 m, - opalikowanie żywopłotu z użyciem 2 sztuk palików wysokości 1,5-2,0 m, - wokół posadzonego żywopłotu wyściółkować należy misę korą gr. 3 do 5 cm, - Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia pielęgnacji nasadzeń żywopłotu na okres min. 1 roku w taki sposób aby nie dopuścić do ich uschnięcia lub innych uszkodzeń (w przypadku uschnięcia lub innych uszkodzeń żywopłotu Wykonawca dokona ponownego nasadzenia i ponownie zapewni roczną pielęgnację - aż do momentu tzw. przyjęcia się nasadzenia), dla 6) - cięcie i kształtowanie żywopłotu (z góry i z boków) do wys. 2 m, - uporządkowanie terenu przez zebranie, zgrabienie przyciętych gałązek wraz z wywiezieniem, III) Ustalenia dodatkowe 1) Koszty dojazdów i powrotów w związku z prowadzonymi pracami obciążają Wykonawcę. 2) Nie dopuszcza się pozostawienia nieczystości (w tym krzaków i drzew) w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone nieczystości. Zakazuje się składowania gałęzi, urobku itp. na poboczach dróg. 3) Niedopuszczalne jest prowadzenie robót w warunkach złej widoczności tj. podczas mgły, ulewnego deszczu, po zmierzchu oraz podczas porywistego wiatru. 4)Pracownicy zatrudnieni przy w/w pracach powinni posiadać odzież i obuwie ochronne oraz wyposażeni być w sprzęt ochrony osobistej (zgodnie z zakresem prac i wg potrzeb - kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze). 5) Stosowany przy robotach sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre i prawidłowo osadzone. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia linii napowietrznych, budowli, ogrodzeń itp., ponosi także odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości na dzień prowadzenia postępowania. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace sukcesywnie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Tczew. 8) Czas reakcji Wykonawcy (dla każdej części) nie może być dłuższy niż 5 (kalendarzowych) dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Czas realizacji zadania dla każdej części (nie dłużej niż) : I - 500 m2/dziennie, II-100 m2/dziennie, III-2 szt./na dzień, IV-30 mb/dziennie, V-20 mb/dziennie, VI-15 mb/dziennie, 9) W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym, a w przypadku prac w ciągu drogi publicznej także z Komendą Powiatową Policji i Starostwem Powiatowym w Tczewie (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym za oznakowanie robót. 10) Cena ofertowa za jedną sztukę, m2, mb musi obejmować kompleksowo koszty wykonania usługi (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale), w tym m. in wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia dojazd do miejsca wykonywanych prac na terenie Gminy Tczew paliwo na realizowane usługi, wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej (kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze itp.), środki czystości, grabie, wywóz, utylizacja itp. oznakowanie miejsca prowadzonych prac, pracę ludzi oraz sprzętu wraz z wynagrodzeniem operatora. 11) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizowaną usługą. 12) Zamawiający na bieżąco będzie kontrolować jakość i zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek Zamawiającego. 13) Rozliczanie następować będzie na podstawie protokołu odbioru zatwierdzonego przez Zamawiającego i Sołtysa wsi w której wykonywane były prace. 14) Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. 15) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla wyodrębnionych w druku oferty częściach. Części I: Mechaniczne wykaszanie terenów zieleni gminnej i boisk gminnych. Części II: Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew. Części III: Sprzątanie placów zabaw. Części IV: Usuwanie żywopłotu. Części V: Nasadzenia żywopłotu. Części VI: Cięcie i kształtowanie żywopłotu. 16) W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. 17) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. 18) Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie wykonywanych prac. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. 19) Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 20) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: Część I - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Część II- 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część IV - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Części V - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Części VI - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. 21) Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Oferta w okresie związania ofertą musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: 1. Część I- 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00/100), 2. Część II - 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych 00/100), 3. Część III - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) 4. Część IV - 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00/100), 5. Części V - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100), 6. Część VI - 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00/100) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość wadium stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę (np. dla Wykonawcy składającego ofertę na części nr I i VI wadium wynosi - 900,00 zł.). 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804, ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Tczewie (Bank Spółdzielczy w Tczewie nr rachunku 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004) 2. Zamawiający zatrzymuje wadium: 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1 niniejszej SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą (pożądane jest, aby oryginał był umieszczony w osobnej kopercie). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach