Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2016-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2 w obszarach Zarządzania Majątkiem, Obsługi Badań Naukowych z Bazą ekspertów oraz Kontrolingiem Finansowym Projektów (oznaczenie sprawy: PN/10-2016/DOP-p) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2 w obszarach Zarządzania Majątkiem opartym o moduły SAP IM, SAP RE, SAP PM, SAP DMS, Kontrolingu Finansowego Projektów opartym na module SAP PS i IM, Obsługi Badań Naukowych z Bazą Ekspertów opartym na module SAP PS oraz ze zintegrowanym z systemem SAP portalem WWW i Rejestrem Praw Wyłącznych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: _Wadium ......_ (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy); 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6 Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 7 Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za osobodzień pracy konsultanta
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa akcesoriów komputerowych i usług informatycznych
Dodano: 2016-06-30 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usług informatycznych
Dodano: 2015-10-30 - usługi w zakresie wsparcia technicznego dla systemu informatycznego pod nazwą CELAB
Dodano: 2015-07-23 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2, w obszarach Zarządzania Majątkiem, Obsługi Badań Naukowych z Bazą ekspertów oraz Kontrolingiem Finansowym Projektów, oznaczenie sprawy: PN/14-2015/DOP-p
Dodano: 2015-06-12 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2, oznaczenie sprawy: PN/10-2015/DOP-p
Dodano: 2015-05-19 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls
Dodano: 2015-04-22 - TEST !!!! Utrzymanie modułów FI, FI-AA, FI-SD, FI-CO itd.
Dodano: 2015-04-18 - Usługa utrzymania modułów FI, FI-AA, FI-SD, FI-CO, Basis w ramach Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Uczelnią, oznaczenie sprawy: PN/37-2014/DOP-p
Dodano: 2014-12-23