Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
- Data zamieszczenia: 2015-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
ul. Niecała 14
20-080 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
REGON: 43121364700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usług informatycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I zamówienia: Dysk HDD 3,5 WD Red Pro lub równoważny o pojemności 4TB, ilość 15 szt.;Część II zamówienia: Dysk HDD 2,5 o symbolu 507284 001 lub równoważny, ilość 3szt.; Część III zamówienia: Access Point wraz z konwerterem POE, ilość 4 sztuki. Wraz z urządzeniami należy dostarczyć konwerter ( injector) POE jako pojedyncze urządzenie z przynajmniej czterema portami lub cztery osobne urządzenia jednoportowe zdolne pokryć zapotrzebowanie na moc z wykorzystaniem okablowania kategorii 5e na odległość mniejszą niż 100m odpowiednio 4 zaoferowanych access pointów lub pojedynczego access pointa. Wraz z urządzeniami powinny być dostarczone samoprzylepne oznaczenia z informacją WiFi Free o wymiarach przynajmniej 14 cm na 20 cm i nie większe niż 18 cm na 25 cm w kolorystyce czarno białej, ilość 10 szt.; Część IV zamówienia: Roczna subskrypcja począwszy od dnia 27.11.2015 dla oprogramowania AuditPro w zakresie aktualizacji oprogramowania i bazy danych; Część V zamówienia: Oprogramowanie Adobe Acrobat XI Pro PL WIN lub równoważne, ilość 1 licencja rządowa; Część VI zamówienia:Akcesoria komputerowe 1. Płyty Blu-Ray, ilość 50 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 50 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 6 razy, Płyty z warstwą ochronną przed zanieczyszczeniami i zadrapaniami 2. Taśmy magnetyczne do streamera w technologii LTO4 wielokrotnego zapisu, o minimalnej pojemności po kompresji 1.6 TB, ilość 24 sztuki, 3. Zewnętrzna nagrywarka DVD o prędkości co najmniej razy 8 oraz złączem USB 2.0. Zestaw powinien zawierać kabel przyłączeniowy USB; Część VII zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne A4 przystosowane do pracy w sieci, ilość 5 sztuk, wraz z dodatkowymi tonerami. W zestawie z urządzeniem należy dostarczyć przewód zasilający i USB 2.0 o długości co najmniej 3 m, a także dokumentację (instrukcja obsługi) w języku polskim, sterowniki oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera na CD. Tonery do urządzeń (poza startowymi): 5 tonerów o wydajności jednostkowej nie mniejszej niż 12 000 stron zgodnie ze standardem ISO IEC 19752.; Część VIII zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 przystosowane do pracy w sieci, ilość 2 sztuki, wraz z dodatkowymi tonerami. W zestawie z urządzeniem należy dostarczyć przewód zasilający i USB 2.0 o długości co najmniej 3 m, a także dokumentację (instrukcja obsługi) w języku polskim, sterowniki oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera na CD, Tonery do urządzeń (poza tonerami startowymi): 4 tonery czarne o wydajności jednostkowej nie mniejszej niż 18 000 stron zgodnie ze standardem ISO IEC 19752.; Część IX zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe A4 przystosowane do pracy w sieci, ilość 2 sztuki, wraz z dodatkowymi tonerami. W zestawie z urządzeniem należy dostarczyć przewód zasilający i USB 2.0 o długości co najmniej 3 m, a także dokumentację (instrukcja obsługi) w języku polskim, sterowniki oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera na CD. Tonery do urządzeń (poza tonerami startowymi): 4 tonery czarne o wydajność jednostkowej nie mniejszej niż 15000 stron zgodnie ze standardem ISO IEC 19752. Po 2 sztuki tonerów niebieskiego, purpurowego i żółtego o wydajności jednostkowej nie mniejszej niż 10000 stron zgodnie ze standardem ISO IEC 19798. Część X zamówienia: Switch: urządzenie sieciowe, ilość 2 sztuki, wraz z wkładkami SFP plus 10Gb Ethernet, ilość 4 szt. i wkładki 1Gb Ethernet, ilość 4 szt.; Część XI zamówienia: Komputery osobiste typu AIO ilość 5 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa akcesoriów komputerowych i usług informatycznych
Dodano: 2016-06-30 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2
Dodano: 2016-05-13 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2 w obszarach Zarządzania Majątkiem, Obsługi Badań Naukowych z Bazą ekspertów oraz Kontrolingiem Finansowym Projektów (oznaczenie sprawy: PN/10-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-02-29 - usługi w zakresie wsparcia technicznego dla systemu informatycznego pod nazwą CELAB
Dodano: 2015-07-23 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2, w obszarach Zarządzania Majątkiem, Obsługi Badań Naukowych z Bazą ekspertów oraz Kontrolingiem Finansowym Projektów, oznaczenie sprawy: PN/14-2015/DOP-p
Dodano: 2015-06-12 - Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Uczelnią opartego na systemie mySAP ERP i bazie IBM DB2, oznaczenie sprawy: PN/10-2015/DOP-p
Dodano: 2015-05-19 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls
Dodano: 2015-04-22 - TEST !!!! Utrzymanie modułów FI, FI-AA, FI-SD, FI-CO itd.
Dodano: 2015-04-18 - Usługa utrzymania modułów FI, FI-AA, FI-SD, FI-CO, Basis w ramach Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Uczelnią, oznaczenie sprawy: PN/37-2014/DOP-p
Dodano: 2014-12-23