Przetargi.pl
Usługa utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)

Polski Komitet Normalizacyjny - WIF ogłasza przetarg

  • Adres: 00-050 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 75 18 , fax. 22 556 78 61
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
    ul. Świętokrzyska 14
    00-050 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 75 18, fax. 22 556 78 61
    REGON: 10415408000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Krajowa jednostka normalizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu informatycznego Polski Zasób Normalizacyjny (PZN), w następujących obszarach: 1.1.1. Analiza i eliminowanie problemów i błędów. 1.1.2. Dostosowywanie PZN do zmian oprogramowania Alfresco i oprogramowania baz danych ORACLE, opracowywanych przez producentów, mające na celu aktualizację i/lub rozbudowę funkcjonalności. 1.1.3. Wprowadzanie modyfikacji, optymalizacji i zmian służących ułatwieniu pracy użytkownikom (system przyjazny użytkownikowi). 1.1.4. Wykonywanie prac związanych z wprowadzaniem nowych funkcjonalności. 1.1.5. Udzielanie konsultacji i pomocy technicznej administratorom PZN oraz wyznaczonym pracownikom Zamawiającego. 2.1. Usługi, o których mowa w pkt 1.1. Wykonawca będzie realizował w czasie 50 godzin miesięcznie, tj. 600 w trakcie trwania umowy. 3.1. W terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia od Wykonawcy, w ramach Prawa opcji usług w wymiarze nieprzekraczającym 3300 rbh. 3.2. Opcja polegać będzie na możliwości nabycia usług, które będą obejmować czynności o których mowa w pkt. 1.1. 3.3. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić w formie pisemnej przyjęcie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych oraz zrealizować je za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie stawki godzinowej określonej w Formularzu ofertowym, na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono w kwocie 2 000 zł. Wymagania dotyczące wadium określono w Rozdziale 4 pkt 8. SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do złożenia oferty przez wspólnika(ów) spółki cywilnej może wynikać również z umowy spółki. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ilekroć w SIWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej. 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. 4. W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją „tajemnica przedsiębiorstwa”) w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W takim przypadku Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w SIWZ. Uwaga – szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów określono w SIWZ. Dla oferty w postaci elektronicznej należy odpowiednio stosować zasady określone w Załączniku nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach