Przetargi.pl
Usługa utrzymania w zakresie aplikacji iSEPO

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 1742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania w zakresie aplikacji iSEPO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu iSEPO przez okres 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Słownik: iSEPO – System Elektronicznego Poboru Opłat wspierający działania Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego. 1. Działania objęte przedmiotem Umowy mogą być wykonywane w pomieszczeniach użytkowanych w siedzibie Zamawiającego przy: Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie, przy użyciu sprzętu oraz oprogramowania należącego do Zamawiającego, zdalnie z wykorzystaniem komunikacji opartej o dedykowane szyfrowane połączenia VPN umożliwiające zdalny dostęp do Oprogramowania – zgodnie z pkt 2. Aplikacje będą zainstalowane na posiadanej przez Zamawiającego infrastrukturze serwerowej. 2. Zamawiający oczekuje wykonywania następujących zadań w zakresie świadczenia usług utrzymania systemu iSEPO. Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego, w dniach i godzinach pracy urzędu tj. 08:15 – 16:15, gdzie wymagana jest ciągła obecność personelu Wykonawcy (min. 1 jeden specjalista ds. utrzymania, maksymalnie 2 specjalistów ds. utrzymania) w siedzibie Zamawiającego, natomiast w zadeklarowanych przez Wykonawcę w wydłużonym okresie świadczenia usługi iSEPO możliwe jest świadczenie usług przy pomocy dostępu zdalnego. Zgłoszone Incydenty w trakcie trwania umowy będą rejestrowane na platformie zgłoszeniowej Mantis znajdującej się na zasobach Zamawiającego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2.Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (należy wykorzystać formularz DP.3.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej obejmującej Przedmiot Umowy na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Polisa ma być ważna przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia dowodu ubezpieczenia na krótszy okres, pod warunkiem, iż będzie ono przedłużane przez cały okres obowiązywania Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach