Przetargi.pl
USŁUGA UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU TERENÓW ZIELONYCH, PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU TERENÓW ZIELONYCH, PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu w czystości i porządku terenów zielonych, przystanków komunikacyjnych oraz innych miejsc użyteczności publicznej na terenie gminy Długołęka. 2.Przedmiot zamówienia polega na utrzymaniu w czystości i porządku terenów zielonych, przystanków komunikacyjnych oraz innych miejsc użyteczności publicznej na terenie gminy Długołęka, w zakresie: 1)Utrzymanie w czystości terenów zielonych: parków, placów, boisk, terenu wokół stawów i innych miejsc użyteczności publicznej (wykaz terenów zielonych i innych miejsc użyteczności publicznej stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy), a w szczególności: a)utrzymanie w czystości nawierzchni placów, w tym zamiatanie, zbieranie podrzuconych odpadów (np. papiery, butelki, gruz, itp.), b)opróżnienie pojemników na odpady (lokalizacja pojemników na odpady znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy), c)nie dopuszcza się składowania zebranych nieczystości, na terenach zielonych i innych miejscach użyteczności publicznej, wywóz musi nastąpić w dniu wykonywania prac, d)częstotliwość prac, która jest uzależniona od lokalizacji i sezonu (letni bądź zimowy) została określona w załączniku nr 1 do projektu umowy, e)Zamawiający dopuszcza zwiększenie powierzchni terenów zielonych i innych miejsc użyteczności publicznej o powierzchnię nie większą niż 4 ha, f)Zamawiający dopuszcza dostawienie lub wymianę pojemników na odpady w ilości do 35 szt. na terenach wskazanych w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz w nowych lokalizacjach, o których mowa w lit. e), 2)Utrzymanie w czystości przystanków komunikacyjnych i innych miejsc użyteczności publicznej w pasie drogowym (wykaz przystanków komunikacyjnych i innych miejsc użyteczności publicznej w pasie drogowym stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), a w szczególności: a)utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji i elementów niezwiązanych z przystankiem, b)zamiatanie oraz zbieranie odpadów z terenu przystanku i terenu przylegającego do przystanku w odległości do 2 m, c)opróżnianie pojemników na odpady znajdujących się na przystankach (wykaz ilości pojemników na odpady znajduje się w załączniku nr 2 do projektu umowy), d)opróżnianie pojemników na odpady znajdujących się w innych miejscach użyteczności publicznej w pasie drogowym i utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników na odpady znajduje się w załączniku nr 2 do projektu umowy), e)nie dopuszcza się składowania zebranych nieczystości na przystankach i innych miejscach użyteczności publicznej w pasie drogowym, wywóz musi nastąpić w dniu wykonywania prac, f)częstotliwość prac, która jest uzależniona od lokalizacji i sezonu (letni bądź zimowy) została określona w załączniku nr 2 do projektu umowy. g)Zamawiający dopuszcza powstanie do 5 szt. nowych konstrukcji przystanków komunikacyjnych, h)Zamawiający dopuszcza dostawienie lub wymianę pojemników na odpady w ilości do 20 szt. na terenach przystanków (wskazanych w załączniku nr 2 do projektu umowy) i dostawienie do 10 szt. w nowy lokalizacjach znajdujących się w innych miejscach użyteczności publicznej w pasie drogowym, 3)Wykonywaniu bieżących napraw uszkodzonych pojemników (wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do projektu umowy), przy pomocy narzędzi i materiałów (śruby, kółka, farba itd.) Wykonawcy. Bieżące naprawy obejmować będą: a)naprawianie elementów mocujących kosze do słupka; b)prostowanie słupków, do których mocowane są kosze oraz ich stabilizacja w gruncie, c)prostowanie koszy (nadanie koszom pogiętym pierwotnego kształtu) oraz zamalowywanie miejsc z ubytkami farby w kolorze zbliżonym do oryginalnego- dotyczy koszy metalowych; 4)Demontażu uszkodzonych pojemników i montaż nowych pojemników, zakupionych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zakup do 65 szt. nowych pojemników, w tym do 20 szt. w ramach wymiany uszkodzonych pojemników i do 45 szt. celem zamontowania w nowych lokalizacjach. 5)Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1 i 2, świadczyć usługi tam wymienione również w miejscach nowych lokalizacji pojemników, mogących powstać zgodnie z pkt. 4), przy czym Zamawiający informuje, że ilość nowych lokalizacji objętych usługą, o której mowa w pkt 1 i 2 nie przekroczy 45 szt. 6)Usuwaniu odpadów zgromadzanych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych (likwidacja dzikich wysypisk), w szczególności: a)zebranie zgromadzonych odpadów i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b)Zamawiający szacuje konieczność usunięcia nie więcej niż 50 ton odpadów podrzuconych na tereny należące do Zamawiającego. 7)Usuwanie odpadów powstałych po imprezach gminnych, festynach sołeckich itp. oraz w ramach akcji społecznych np. Sprzątanie Świata, Dzień Ziemi wraz z uprzątnięciem terenu przylegającego do worka na odpady o pojemności 120l, w odległości do 2 m, na podstawie zleceń jednostkowych. 8)Zamawiający szacuje, że ilość worków wyniesie co najmniej 200 szt. Planowanych jest ok. 25 imprez/akcji społecznych, organizowanych w miesiącach lipiec-wrzesień, które odbywać się będą z częstotliwością co 1 tydzień bądź co 2 tygodnie. Imprezy/akcje społeczne odbywać się będą przeważanie w soboty lub niedziele. Zamawiający dopuszcza, że w jednym dniu mogą odbyć się nie więcej niż dwie imprezy. 9)Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu do 20 szt. stojaków na worki wraz z workami w ilości 3 szt. na 1 stojak do obsługi imprez gminnych, festynów sołeckich itp. Ilość stojaków i worków na daną imprezę określana będzie w zleceniu jednostkowym. Zamawiający zapewni natomiast worki do obsługi akcji społecznych np. Sprzątanie Świata, Dzień Ziemi, gdzie nie będą wykorzystywane stojaki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach