Przetargi.pl
USŁUGA UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2010-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości i porządku przystanków komunikacyjnych i innych miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1, polegać będzie na: 1) opróżnianiu pojemników na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych (wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy), 2) uprzątnięciu i odbiorze odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m, tj. w odległości do 2 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 2 m od słupa przystankowego 3) utrzymaniu w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji i elementów niezwiązanych z przystankami komunikacyjnymi, 4) opróżnianiu pojemników i odbiorze odpadów z placów zabaw oraz utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 5) opróżnianiu pojemników i odbiorze odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej, wskazanych przez Zamawiającego, oraz na utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników z ich lokalizacją stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 6) myciu pojemników na odpady. 3. Zamawiający wymaga, by częstotliwość realizacji przedmiotu zamówienia była następująca: 1) opróżnianie pojemników na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych: a) raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b) co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości gminy Długołęka 2) uprzątnięcie i odbiór odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m: a) 1 raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b) co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości gminy Długołęka. 3) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji elementów niezwiązanych z przystankiem komunikacyjnym - 1 raz w miesiącu. 4) opróżnianie pojemników i odbiór odpadów z placów zabaw oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m - co dwa tygodnie; 5) opróżnianie pojemników i odbiór odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej wskazanych przez Zamawiającego oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m - 2 razy w miesiącu; 6) mycie pojemników na odpady - 1 raz w roku; 4. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że może on podlegać modyfikacji jedynie po akceptacji przez Zamawiającego (przedmiotowy harmonogram musi być zgodny z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w ust 3). 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram obejmujący I kwartał świadczenia usług, do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6. Zamawiający informuje, iż do sierpnia 2011r. zamontuje w Parku w Szczodrem dodatkowych 27 szt. koszy ulicznych (obecnie jest 20 szt.). 7. Zamawiający dopuszcza zakup do 25 szt. nowych pojemników (koszy ulicznych i pojemników 110l bądź 220l), w razie zgłoszonego zapotrzebowania np. w związku z powstaniem nowego przystanku komunikacyjnego lub placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach