Przetargi.pl
Usługa utrzymania terenów rekreacyjno - sportowych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania terenów rekreacyjno - sportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - podejmowanie czynności interwencyjnych w ciągu maksymalnie 6 godzin. W ramach zamówienia Wykonawca będzie wykonywał usługi: zebrania, załadunku i wywozu odpadów o następujących kodach: 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03. W okresie realizacji zamówienia pełną odpowiedzialność za wykonywanie prac ponosi Wykonawca w szczególności za szkody powstałe w związku z wykonywaniem prac objętych zamówieniem oraz za zachowanie swoich pracowników na terenie Zamawiającego. Zamawiający może, wskazując Wykonawcy przyczynę, żądać zmiany osoby wykonującej prace na jego terenie. 2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określony zostały we wzorze umowy (tożsamym dla każdej części) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w szczegółowych zestawieniach dla każdej części, stanowiących załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamówienie podzielone jest na części: Część I - ul. Nadolnik Część II - ul. Majakowskiego/ Rysia Część III - Osiedle Ogrody Część IV - Osiedle Sołacz Każdy Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednej, kilku lub wszystkich części. 4. Aspekt środowiskowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów komunalnych, zmieszanych i zielonych, zebranych w trakcie realizacji zadania wymienionego w pkt. 1, o kodach: 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03 do instalacji posiadającej odpowiednie pozwolenie w zakresie gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Koszty związane z opłatami za przekazanie odpadów do właściwych instalacji ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca zobowiązany jest odpady zielone i komunalne zebrane w trakcie realizacji zadania wymienionego w pkt. 1 zagospodarować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, co potwierdzi Zamawiającemu poprzez comiesięczne przekazanie kserokopii kart przekazania odpadów w trybie opisanym w § 1 ust. 7 wzoru umowy. 5. Aspekt społeczny Zamawiający uwzględnia aspekt społeczny poprzez punktowanie w kryterium oceny ofert zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych, spełniających przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. Zamawiający będzie miał prawo na każdym etapie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących przedmiot zamówienia w zakresie: prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na obiektach, prace związane z utrzymaniem zieleni oraz prac związanych z wywozem odpadów, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Sposób dokumentowania W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu umowy ww. czynności, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzające zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę Uprawnienia Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami umowy, ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę faktu zatrudniania ww. osób na umowę o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sankcje Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z wykonaniem prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na obiektach, prac związanych  z utrzymaniem zieleni oraz prac związanych z wywozem odpadów, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 8 ust. 8 wzoru umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Miejsce wykonania zamówienia: teren Miasta Poznania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Związek Międzygminny GOAP w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Poznania, wydane zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r., obejmujące kody odpadów: - 20 02 01 - 20 03 01 - 20 03 03, wg katalogu odpadów wraz z listą odpadów niebezpiecznych, załącznika do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów; b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. obejmujące kody odpadów: - 20 02 01 - 20 03 01 - 20 03 03, wg katalogu odpadów wraz z listą odpadów niebezpiecznych załącznika do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. oraz inne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: - Wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ. jeżeli dotyczy: - Wypełnione i podpisane Oświadczenie o udostępnieniu zasobów - załącznik nr 3 do SIWZ; - Wypełnione i podpisane Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWIZ; - Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach