Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU

MIASTO GNIEZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, UL. BŁ. JOLENTY 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO GNIEZNO
    UL. BŁ. JOLENTY 5
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    REGON: 630189018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1Prace pielęgnacyjne na murawach stadionu piłkarskiego przy ul. Strumykowej w Gnieźnie, z wyłączeniem podlewania muraw, które zapewnia Zamawiający: murawa boiska piłkarskiego (boisko główne), zgodnie z opisem, murawa boiska treningowego dla dzieci, zgodnie z opisem. W/w boiska posiadają nawierzchnie trawiaste – naturalne.1. Zakres terenu objętego usługą określony jest na załączonych szkicach graficznych do niniejszego zakresu rzeczowego i obejmuje:1.1. Murawę boiska piłkarskiego (boisko główne) w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra oraz zakola za bramkami.1.2. Murawa boiska treningowego dla dzieci w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra.2. Całość prac związanych z utrzymaniem muraw boisk piłkarskich wskazanych w pkt.1 ma być wykonywana w taki sposób, aby było możliwym korzystanie z nich w okresie całego roku, w sposób zgodny z ich przeznaczeniem. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem wymogów wiedzy fachowej z dziedziny utrzymania muraw boisk piłkarskich oraz wymogów wynikających z przepisów dotyczących rozgrywek piłkarskich, w tym przepisów o charakterze obowiązującym kluby biorące udział w rozgrywkach ligowych, w tym również przepisów nie mających charakteru źródeł powszechnie obowiązującego prawa, ale dotyczących przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonywane w odpowiednich z punktu widzenia agrotechnicznego terminach, z uwzględnieniem przewidywanego harmonogramu wykorzystania obiektów. 3. W ramach prac na boiskach wymagane jest wykonanie następujących czynności, w terminach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym: 3.1. Koszenie boiska głównego 3 razy w tygodniu w okresie wegetacji trawy, natomiast boiska treningowego dla dzieci 2 raz w tygodniu, w okresie wegetacji trawy, na wysokość uzgodnioną z Zamawiającym, wraz z wywozem trawy.3.2. Wertykulacja - 2 razy w roku na 2 boiskach, wraz z oczyszczeniem murawy i wywozem pozostałości obumarłych i zwertykulowanych części roślin i trawy.3.3. Aeracja - 2 razy w roku na 2 boiskach3.4. Zasiew perforacyjny trawy - 2 razy w roku na 2 boiskach (min.150 kg trawy na 1 wysiew na boisku głównym i min.50 kg trawy na 1 wysiew na boisku treningowym dla dzieci3.5. Darniowanie – tylko boiska głównego, w zależności od potrzeb (do 100 m.kw), w terminie tygodnia po ostatnich meczach rudny wiosennej.3.6. Piaskowanie na całej powierzchni 2 razy w roku na 2 boiskach (ok. 50 ton żwiru na 1 zabieg na boisku głównym i ok.25 ton żwiru na 1 zabieg na boisku treningowym dla dzieci). Piaskowanie winno być skorelowane z zabiegiem wertykulacji i aeracji. 3.7. Włókowanie po piaskowaniu – 2 razy w roku na 2 boiskach3.8. Nawożenie w ilości odpowiadającej potrzebom oraz powierzchniom boisk - 3 razy w roku na 2 boiskach (ok.250 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg na boisku głównym oraz ok.80 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg na boisku treningowym dla dzieci.)3.9. Zwalczanie chwastów poprzez oprysk chemiczny - 2 razy w roku na 2 boiskach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia przejazdu przez bieżnię lekkoatletyczną w celu wykonania prac na murawie stadionu.Zadanie nr 2Prace pielęgnacyjne na boisku piłkarskim przy ul. Czeremchowej w Gnieźnie, z wyłączeniem podlewaniamurawy, które zapewnia Zamawiający: murawa boiska piłkarskiego (zgodnie z opisem) W/w boisko posiada nawierzchnię trawiastą – naturalną.1. Zakres terenu objętego usługą określony jest na załączonym szkicu graficznym do niniejszego zakresu rzeczowego i obejmuje:1.1 Murawę boiska piłkarskiego w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra.2. Całość prac związanych z utrzymaniem murawy boiska ma być wykonywana w taki sposób, aby było możliwym korzystanie z niego w okresie całego roku, w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem wymogów wiedzy fachowej z dziedziny utrzymania muraw boisk piłkarskich, w tym również przepisów nie mających charakteru źródeł powszechnie obowiązującego prawa, ale dotyczących przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonywane w odpowiednich z punktu widzenia agrotechnicznego terminach, z uwzględnieniem przewidywanego harmonogramu wykorzystania obiektu. 3. W ramach prac na boisku wymagane jest wykonanie następujących czynności, w terminach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym: 3.1. Koszenie murawy według potrzeb, co najmniej 1 raz w miesiącu, w okresie wegetacji trawy, na wysokość uzgodnioną z Zamawiającym, wraz z wywozem trawy.3.2. Zasiew perforacyjny trawy - 1 razy w roku (min.50 kg trawy na 1 wysiew).3.3. Nawożenie w ilości odpowiadającej potrzebom oraz powierzchni boiska - 3 razy w roku (ok.80 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg)3.4. Zwalczanie chwastów poprzez oprysk chemiczny - 2 razy w roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieś wadium w wysokości:a) 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.1.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł.Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia (w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę).1.3 zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu usługi w obiektach sportowych o wartości nie mniejszej niż: 40 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie w tym:Wymagana forma dokumentów:-wykaz wykonanej usługi – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,-dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi referencje/rekomendacje – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.1.4 wykaz osób:warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną wykonać przedmiot zamówienia oraz potwierdzi, iż dysponuje osobą uprawnioną do realizacji zamówienia, to jest: ogrodnika.Uwaga:1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca przedstawił doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wskazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosowanych dowodów np. umowy konsorcjum, z którego wynika precyzyjnie zakres obowiązków.2) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić rodzaj robót, o których mowa powyżej.1.5 poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) Wykonawca, może polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) - należy dołączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach