Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
REGON: 62127890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania i wsparcia technicznego systemu kadrowo - płacowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania i wsparcia technicznego systemu kadrowo – płacowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Usługi wsparcia technicznego w zakresie usuwania awarii, usterek, wad i błędów oraz usługi asysty merytorycznej będą wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 lit. B Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, e) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W powyższym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15 - ZP 2/2024 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
Dodano: 2024-03-13 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-01 - Zakup usługi zapewnienia specjalistycznych zasobów z branży IT w zakresie usług sieciowych i bezpieczeństwa systemów i sieci (umowa ramowa).
Dodano: 2024-02-19 - Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
Dodano: 2024-02-12 - „Świadczenie kompleksowych usług z zakresu cyberbezpieczeństwa (SOC)”
Dodano: 2024-02-12 - Kompleksowa obsługa informatyczna Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.
Dodano: 2024-02-09 - Utrzymanie techniczne systemu informatycznego “BiznesPortal”.
Dodano: 2024-02-07