Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
ul. Narutowicza 68
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
REGON: 12870000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uni.lodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania i serwis aplikacji dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania i serwis aplikacji dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego. W zakres usługi wchodzi administracja oraz asysta techniczna dla Kwestionariusza Oceny Pracownika Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ. W Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia znajduje się pełny opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi asysty technicznej Systemu Otago w 2024 r.
Dodano: 2024-04-12 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych Palo Alto Networks
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usługi asysty technicznej i gwarancji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemu CMS lodz.pl/urzad oraz vox.uml.lodz.pl
Dodano: 2024-03-12 - Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT 2000i w 2024 roku
Dodano: 2024-02-21 - Świadczenie usługi asysty technicznej Systemu Otago w 2023r
Dodano: 2023-01-24 - Usługa asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault (Simpana) na 2023 rok
Dodano: 2023-01-12 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
Dodano: 2020-12-31 - NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
Dodano: 2020-05-21 - NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO INFO-MEDICA
Dodano: 2020-03-23 - Usługa objęcia serwisem systemu Asseco InfoMedica/AMMS
Dodano: 2019-12-20