Urząd Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 472057632 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi asysty technicznej i gwarancji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemu CMS lodz.pl/urzad oraz vox.uml.lodz.pl - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i gwarancji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemu CMS lodz.pl/urzad oraz vox.uml.lodz.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ z załącznikami oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną usługę, polegającą na wykonywaniui wdrożeniu portalu lub serwisu internetowego opartego na systemie zarządzania treścią TYPO3 lub aktualizacji do nowszej wersji systemu zarządzania treścią TYPO3 wraz z zachowaniem danych w rozumieniu ustawy – Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r.o finansach publicznych o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto.Uwaga:1. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.4. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażonew innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.6. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi asysty technicznej Systemu Otago w 2024 r.
Dodano: 2024-04-12 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych Palo Alto Networks
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT 2000i w 2024 roku
Dodano: 2024-02-21 - Świadczenie usługi asysty technicznej Systemu Otago w 2023r
Dodano: 2023-01-24 - Usługa asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault (Simpana) na 2023 rok
Dodano: 2023-01-12 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
Dodano: 2020-12-31 - Usługa utrzymania i serwis aplikacji dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2020-10-27 - NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
Dodano: 2020-05-21 - NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO INFO-MEDICA
Dodano: 2020-03-23 - Usługa objęcia serwisem systemu Asseco InfoMedica/AMMS
Dodano: 2019-12-20