Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4698400 , fax. 91 4394763
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4698400, fax. 91 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów o łącznej powierzchni 8 076,59 m? (w tym 929,22 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) oraz na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie zachodniopomorskim, w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 4 461,22 m? i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 3 864,35 m?. 2.Zestawienie objętych usługą powierzchni przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości w poszczególnych obiektach Zamawiającego wraz z ilością wybranych elementów wyposażenia oraz przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali/obiektów w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych (serwerowni, magazynków, składnic akt, podręcznych magazynów akt, archiwum zakładowe, kotłownie), ciągów komunikacyjnych, wejść, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. 3.2. Zamawiający w przypadku silnego zanieczyszczenia wykładziny w ramach wynagrodzenia określonego w umowie, może zlecić mechaniczne czyszczenie wykładziny dywanowej we wskazanych lokalizacjach metodą ekstrakcyjną przy użyciu profesjonalnych urządzeń z zastosowaniem odpowiednich środków czyszczących - 1 raz podczas trwania umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i w terminie uzgodnionym przez strony 3.3. Wykonawca zobowiązany będzie również do czyszczenia powierzchni twardych podłóg (PCV, gres, płytki ceramiczne) w ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych w sposób mechaniczny za pomocą stosownych urządzeń z użyciem odpowiednich środków - 1 raz podczas trwania umowy zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 3.4.Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Kołobrzeskiego, Koszalińskiego) w tym utrzymanie w okresie zimowym tj. odśnieżanie, usuwanie śliskości, zabezpieczenie masy piaskowo-solnej do pojemników Zamawiającego. 3.5. Utrzymanie czystości terenów zielonych przyległych do obiektów (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Łobeskiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego, Świdwińskiego) w tym koszenie trawy w okresie wegatacji roślin, usuwanie chwastów, drobnych zakrzaczeń, grabienie liści, zbieranie gałęzi i usuwanie ich z terenów zielonych posesji , pielęgnacja traw, krzewów, klombów, żywopłotów, usuwanie z nich zanieczyszczeń i utrzymanie w czystości. 4.Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi oraz ochrony środowiska przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń, narzędzi, a także materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do obrotu i stosowania tj. papieru toaletowego i ręczników papierowych, mydła w płynie, zgodnych z parametrami określonymi w SIWZ oraz worków na śmieci i ścinki papierowe do niszczarek 5.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wewnątrz obiektów Zamawiającego w dni robocze dla Zamawiającego, w godz. od 15:00 do 20:30, za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym zbiorcza składnica akt w Mirosławcu, serwerownie, magazynki, składnice akt, podręczne magazyny akt, archiwum zakładowe, kotłownie) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością, co najmniej raz na dwa miesiące w godzinach od 13:00 do 15:30. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie bez konieczności zgłoszenia, niezwłocznie po wystąpieniu tych zdarzeń i trwać będzie do usunięcia śniegu, lodu lub śliskości. 6. We wszystkich jednostkach Zamawiającego odbywa się obsługa interesantów, których ilość uzależniona jest od lokalizacji biura oraz okresu składania i rozpatrywania wniosków. W danym okresie w biurach powiatowych lub w oddziale regionalnym może być obsługiwanych od kilku do kilkudziesięciu osób. 7. Wykonawca w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi będącej przedmiotem zamówienia zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadania ubezpieczenia ww. zakresie przez cały okres obowiązywania umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100), 8. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 26.02.2014r. do godziny 11.00. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Formy i miejsce wnoszenia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 5.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGK O/Szczecin nr 37 1130 1176 0000 3160 0020 0017, z dopiskiem na przelewie Wadium -usługa sprzątania. Kopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 6.Zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium w pieniądzu został dotrzymany, jeżeli wadium wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, 71-245 Szczecin ul. Szafera 10 oraz zawierać oznaczenie postępowania (znak sprawy, nadana nazwa postępowania), którego wadium dotyczy. Wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 121 (I piętro) do terminu składania ofert lub dołączyć w odrębnej kopercie do oferty, z dopiskiem Wadium - usługa sprzątania. -Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy złożyć w składanej ofercie. - Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia w siedzibie Zamawiającego wadium w formach innych niż w pieniądzu. 8.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu składania ofert, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10.Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy -Prawo zamówień publicznych, mówiących o zatrzymaniu wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach