Przetargi.pl
usługa utrzymania czystości w szpitalu „Olmedica” w Olecku

"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 19400 Olecko, ul. Gołdapska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 875 202 543 , fax. 087 5202543 w. 319
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Gołdapska 1
    19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 875 202 543, fax. 087 5202543 w. 319
    REGON: 51955869000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa utrzymania czystości w szpitalu „Olmedica” w Olecku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi utrzymania czystości z pełnym zakresem usług porządkowo– czystościowych i higieniczno – dezynfekcyjnych oraz usługi w zakresie gospodarowania bielizną szpitalną, odzieżą pracowniczą i odpadami w obiektach należących do szpitala „Olmedica” w Olecku spółka z o o ul. Gołdapska 1 o łącznej powierzchni około 4600 m2. Szczegółowy opis zakresu zamówienia stanowi załącznik nr 4. . Wykonawca w celu należytego wykonania usługi powinien dysponować profesjonalnym sprzętem w odpowiednich ilościach niezbędnych do utrzymania czystości i prawidłowej dezynfekcji powierzchni oraz środkami dezynfekcyjnymi,środkami czystości i higieny, dopuszczonymi do stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno – epidemiologicznymi obowiązującymi w szpitalu.( wykaz pomieszczeń do sprzątania stanowi załącznik nr 5, zasady sprzątania – załącznik nr 6). Sposób wykonania usługi, jak również zastosowane w związku z tym technologie i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisów obowiązujących zakłady lecznicze. Oferowane technologie i rozwiązania organizacyjne nie mogą pogarszać dotychczasowych standardów w przedmiocie zamówienia stosowanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 i 9 do SIWZ . Wykonawca będzie realizować usługę zabezpieczając odpowiednią ilość osób do jej realizacji. Pracownicy powinni być przydzieleni do poszczególnych komórek organizacyjnych szpitala, a rotacje pracowników pomiędzy poszczególnymi komórkami muszą być ograniczone do minimum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804, z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr: 79 1130 1189 0025 0014 2620 0002 Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 16.11.2016 r. godz. 8.30. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.16.11.2016 r. godz. 8.30. w siedzibie zamawiającego w kasie. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna być dołączona do oferty. 5.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 4.10. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 , poświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust.21, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach