Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.

Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 786 09 70
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 786 09 70
    REGON: 2203376100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sisksiechnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Spółka Komunalna z wyłącznym udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych, mycie okien od wewnątrz, zewnątrz, parapetów, odśnieżanie tarasu oraz dostarczanie środków higienicznych do pomieszczeń sanitarnych w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Jana Pawła II nr 12 w Siechnicach należącym do Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siechnicach o łącznej powierzchni 2090,10 metrów kwadratowych. 2. Łączna powierzchnia sprzątania codziennego obejmuje. 2.1. Powierzchnie pomieszczeń biurowych, grupa A i B, około 1025 m2, - wykładzina dywanowa, 2.2. Powierzchnie pomieszczeń toalet i socjalnych, grupa C, około 153 m2, - gres i lastryko, 2.3. Powierzchnie komunikacji i holi, grupa D, około 500 m2, - gres i lastryko, 2.4. Powierzchnie pomieszczeń sal, grupa E, około 197 m2, - parkiet drewniany, 2.5. Powierzchnie pomieszczeń tarasów, grupa D, około 500 m2, - kostka betonowa, 8.1. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonywania czynności sprzątania terminowo i z należytą starannością, przy użyciu zakupionych przez siebie urządzeń i sprzętu czyszczącego odpowiedniego do danego rodzaju powierzchni, b) kupowania i dostarczania na własny koszt, do miejsc wykonywania umowy środków myjących, czyszczących i higienicznych, c) stosowania materiałów i środków wysokiej jakości, w szczególności: - mydło w płynie antybakteryjne dobrej jakości i miłym zapachu - ręczniki papierowe białe co najmniej dwuwarstwowe - papier toaletowy biały co najmniej dwuwarstwowy - zapachy do toalet (odświeżacze powietrza) o miłym i trwałym zapachu oraz zapewnienia, że wszelkie używane materiały i środki spełniają obowiązujące normy oraz mają niezbędne certyfikaty, w tym atest PZH, oraz są odpowiednie do danego rodzaju powierzchni, Wykonawca ma obowiązek udostępnić w/w certyfikaty i atesty na każde żądanie Zamawiającego, d) sprzątania pomieszczeń zgodnie z przekazanymi instrukcjami, e) zapewnienia przy wykonywaniu usług bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a także zachowanie wymogów ppoż., f) niestwarzania zagrożenia dla osób trzecich w trakcie i w wyniku wykonywania usługi, g) w trakcie i po codziennym wykonaniu usługi, należytego zabezpieczenia sprzątanych pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych, h) przekazania i uaktualniania na bieżąco (w przypadkach zmiany lub zastępstwa personelu) imiennego wykazu osób, które będą świadczyły prace porządkowe na terenie budynku. W celu zapewnienia stałej obsługi utrzymania czystości na terenie obiektu, we wszystkie dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00 (środa do 17:00) „godziny urzędowania”, dyżur ma pełnić jeden pracownik wyznaczony przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie wykonanie prac porządkowych zlecanych przez Zamawiającego. W poniedziałki od godziny 6:30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 3000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach