Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

Sąd Rejonowy we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4222600 , fax. 54 411 51 21
  • Data zamieszczenia: 2013-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy we Włocławku
    ul. Kilińskiego 20 20
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4222600, fax. 54 411 51 21
    REGON: 00032167800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku 2. Szczegółowy opis powierzchni budynków oraz zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku będzie świadczona codziennie, od poniedziałku do piątku, po godzinach urzędowania sądu (po godzinie 15:30), z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia przed godziną 15:30. Ponadto, w poniedziałki usługi wykonywane będą w sposób niezakłócający pracy w sekretariatach pełniących dyżur do godz. 18.00. Wykonawca musi opuścić teren Zamawiającego najpóźniej o godzinie 21.00. b) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez Wykonawcę pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. c) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta d) W ramach świadczonej usługi wykonawca poniesie koszty wynikające z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci, papieru toaletowego, zawieszek do WC, mydła w płynie oraz innych środków niezbędnych do wykonania usługi. e) Wykonawca do wykonania usługi użyje własnych sprzętów, urządzeń i materiałów. f) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. g) Nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu wykonawca dokona czyszczenia ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i toalet specjalistycznymi szorowarkami. Zamawiający udostępni na życzenie Wykonawcy 3 szorowarki. Szczegółowy opis sprzętu w zał. nr 1 do SIWZ. h) Nie rzadziej niż raz w okresie obowiązywania umowy wykonawca wypierze profesjonalnymi urządzeniami dywany oraz wykładziny znajdujące się w pomieszczeniach zamawiającego. i) W przypadku konieczności dodatkowego sprzątania, w sytuacjach, w których na dzień podpisania umowy nie dało się przewidzieć ( np. sprzątanie po montażu mebli, po pracach remontowych, awariach instalacji itp.) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć potrzeby Zamawiającego i rozliczyć koszty zamówienia uzupełniającego wg kalkulacji jakiej użył do obliczenia ceny oferty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie przed terminem składania ofert, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego, lub osobą zastępującą. 5. Usługa utrzymania czystości odbywać się będzie w następujących budynkach zamawiającego: - budynek A - budynek A1, A2 - budynek A3 (archiwum) - budynek B - budynek C - budynek D - budynek G - budynek I (portiernia) - budynek K (garaże) i garaż nr 11 Powierzchnia RAZEM - 5410,3 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach